Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-06-2016, 18:27   #5
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Siemka

- Mnie w tej neuro wkurza wiele rzeczy, zwłaszcza w tej mechanice. Jest do kitu. Ołów trochę to łata ale jak trzon mechy jest zryty a i większość łatek musi się do niego dostoswoać to i też się tym najczęściej "zaraża".

- Jednym z najbardziej upierdliwych elementów mechy jest ruchome 1 i 20-ka. W sensie, że fart albo pech to jeszcze ok ale ruchomy PT na łatwiej/trudniej sprawia, że gdy już mamy gotowy wynik, trzeba przesunąć PT i tak naprawdę liczyć od nowa. Strasznie to spowalnia podanie wyników i to wszędzie bo ta 1 i 20 obowiązuje na wszystkie testy a nie np. tylko w walce.

- Zwarcie też jest upierdliwe. Zwłaszcza ten seg różnicy na zmianę INI. Często walki trwają i trwają bo gdy szanse lub kostki układają się z grubsza równie to nawet jak ktoś zdobędzie przewagę w sukcesach w jednej turze to w następnej może ją stracić i tak na zmianę. Więc te zwarcie trwa i trwa.

- No ale to dwa czysto wyrywkowe przykłady bo jest ich cała masa i lista byłaby bardzo długa z tymi zażaleniami i wadami mechy neuro.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest teraz online   Odpowiedź z Cytowaniem