Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-06-2016, 11:19   #33
Nefarius
 
Nefarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Nefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputację
Krasnolud spojrzał na Venorę z rozbawieniem po czym pokręcił głową -Jestem najemnikiem. Codziennie studiuję moją księgę magii, by utrwalać zaklęcia w głowie. Uwielbiam ślęczeć nad księgami z kielichem wina, lecz jeszcze bardziej lubię patrzeć jak magia, którą dysponuję powala mych przeciwników, oraz ułatwia mi życie w codziennych potrzebach i sytuacjach.- wyjaśnił -Kiedyś postawię sobie swoją własną wieżę, gdzieś w głębokim lesie, ukrytym w jakiejś dolinie. Lecz nim to nastąpi muszę zapracować na to wszystko. Złoto samo nie spłynie do sakwy. Oczywiście mógłbym poprosić ojca o pomoc, lecz to takie nie krasnoludzkie, nieprawdaż?- spytał puszczając Venorze oczko -Reasumując: przybyłem tutaj by zarobić trochę złota i choć za to zadanie nikt mi nie płaci, to jednak ja w jakimś sensie spłacam swój dług, wobec Augusta. To też ważne. A Ciebie polubiłem i działasz w słusznej sprawie, to też nie przepraszaj i nie dziękuj.- brodacz upił łyk wina i odłożył kubek gdy do głównej izby znów wszedł Argin. Kolejny raz bezszelestnie. Jakby nie patrzeć budowało to dobre zdanie o lokalnym łowcy.

-Wszystko załatwiłem. Ruszajmy.- oznajmił po czym przytrzymując otwarte drzwi, wypuścił na zewnątrz przodem Venorę i człapiącego za nią Foigana.
-Wybaczcie, że tak się wcześniej zakradłem, ale robię tak już z przyzwyczajenia. Niepotrzebnie się zdenerwowałem. Kiedy chciałem za to przeprosić akurat usłyszałem jak mówiłaś, że zdecydowałaś się pomóc Grumgish. W sumie to nie tylko Grumgish.- Argin mówiąc to podniósł swój kołczan, po czym przeliczył ilość strzał.