Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 08-07-2016, 13:05   #123
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Z tym pomyślunkiem się zupełnie zgadzam (mechanika ołowi chyba, w ogóle, zakłada, że za sam fakt, że trwa walka dostaje się -3 do testów (w tym strzeleckich), przy czym ominąć to się da sztuczką Człowiek co kulom się nie kłaniał (czy jakoś tak), która właśnie uodparnia Cię na psychologiczne efekty ostrzału).
Jak na moje to ja podpisuję się rękami i nogami pod tym (wolę realizm gdzie trafienie następuje rzadko i jest czymś dużym, niż Holywood gdzie 2 z 3 strzałów są trafione i zignorowane) D=

Po prostu chciałbym wiedzieć jaka jest filozofia MG na temat testów trudności abym mógł brać na to poprawkę... no i aby NPCki podlegały tym samym zasadom (włącznie z bazowymi poziomami trudności) co my
 
Arvelus jest offline