Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-08-2016, 13:06   #5
Googolplex
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
Garść uwag czego oczekuję po mechanice do Wieśka.
Po pierwsze aby była szybka. Nie musi się wszystko zamykać w jednym rzucie.
Po drugie aby dobrze wspierała szermierkę.
Po trzecie by magia była rozsądnie zrównoważona i intuicyjna (patrz psionika w FS - z wyjątkiem Vis) a magowie nie ograniczali się do roli artylerii.
Po czwarte i bardzo ważne dla właśnie wiedźmińskiego świata, aby wspierała zabawę w detektywa. Np, im lepiej poznasz przeciwnika tym większe bonusy do walki z nim.
Po piąte, by była bardzo śmiertelna lecz nagradzała dobre przygotowanie się. To w sumie łączy się z czwartym punktem.

Mówiąc wprost od mechaniki pod wiedźmina oczekuję czegoś co pozwoli po długich badaniach i przygotowaniach poczuć satysfakcję z zabicia bestii która była by w innym wypadku nietykalna. Czegoś zgoła odmiennego niż D&D gdzie w zasadzie wszystko sprowadza się do tego kto ma większego (miecz albo poziom czaru ofc).

Więc pytanie, czy uważasz, że twój pomysł byłby w stanie sprostać moim wymaganiom?

PS Powinieneś to obejrzeć. I może coś na temat broni na zombie, są bardzo pomysłowe i warto włączyć do mechaniki sposób na łatwe dodawanie nowych rodzajów broni tworzonych tylko na potrzeby zabijania bardzo konkretnych stworzeń.
 
Googolplex jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem