Miało być na PW, ale pozwole sobie przekleić tutaj, skoro jest więcej zainteresowanych:
Ci Hunterzy to ludzie, którzy usłyszeli Głos, który nagle kazał im wziąść do ręki broń i odstrzeliwać głowy nadnaturalom [ *każdy* nadnatural to zło, któremu trzeba odstrzelić głowę]. No więc, nie zastanawiając się długo, a nawet wcale wzieli do ręki dubeltówkę po dziadku i poszli to właśnie robić:P
Paliwem tych Łowców jewt ich Przekonanie [Conviction], wyrażone w punktach od 1 do 10. Służy ono do aktywowania Krawędzi jak i do 2 innych celów:
a) do odpalenia 'drugiego wzroku'. Łowca spala 1 punkcik i od tego momentu jest nierważliwy na wszelkie moce działające na umysł [Dominacjia, Prezencja, Niewidoczność, Iluzja, Sfera Umysłu i inne, bez względu na poziom i moc zaklęcia], opętanie i dodatkowo widzą, że ktoś jest nadnaturalniem ze wskazówką do jakiego rodzaju może należeć [ wampiry pokazują się jako rozkładające trupy, wilkołaki jako bestialskie stworzenia etc.]. Działa scene.
b) do ryzykowania. Łowca może przeznaczyć dowolną liczbę punktów Przekonania w rzucie na Krawędź[każdy punkt to jedna dodatkowa kostka]. Jeżeli Krawędź osiągnie zamierzony skutek, Łowca odzyskuje wszystkie zaryzykowane punkty plus jeden. Straszne, prawda?
Krawędzie służą do różnych celów, ale *zawsze* jest to moc, którą trzeba uruchomić [nigdy nie są pasywne]. Ich zakres jest od unikania kul niby 'fartem', przez tworzenie płonącej broni z powietrza, uniemożliwianie nadnaturalom kozystanie z ich mocy[nie dokładnie mocy, ale mocy zużywającej paliwo nadnaturala np. wampirowi palenie na cokolwiek punktów krwii], unieruchamianie nadnaturala, utrudnianie trafienia nadnaturalowi, uniemozliwianie trafienia nadnaturalowi, oślepienie nadnaturala aż po precyzyjne określenie rodzaju nadnaturala wraz z ich słabymi punktami i daleko posuniętą prekognicje.
Mocy jest OD GROMA i tworzą z Huntera chyba najskuteczniejszego morderce w całym WoDzie...o ile dobrze scombować drużynę:P
Coś jeszcze was interesuje? Z przyjemnością odpowiem na pytania