Witam więc i
sunellicę na pokładzie
Drodzy gracze, chciałbym wykorzystać pewną zasadę zaczerpniętą rodem z Terytoriów: Reputację. Wydaje mi się, że oddaje ona klimat Krynnu w dość dobrym stopniu, przy okazji ożywiając nieco rozgrywkę
Takową nabywać będziecie w trakcie samej gry, a odzwierciedlać będzie ona:
50% skali problemu
50% sposobu rozwiązania problemu
Przykładowo, przepędzenie ogra z miejsca można wykonać na dwa sposoby: gadką i walką. Ogr ma SW 3, więc po prostu za zabicie go, bonus do Reputacji wyniesie 1,5. Jeśli się z nim dogadacie, wyniesie on 2.
Oczywiście, Reputację będę wam dawkował, proporcjonalnie do ilości rozwiązywanych problemów
A wpływać będzie ona w następujący sposób:
0-3 - Nieznany - brak zmian
4-9 - Słabo znany - +1 do testów dyplomacji
10-12 - Znany - +2 do testów dyplomacji
13-15 - Szerzej znany - +3 do testów dyplomacji, +1 do testów zastraszania
16-19 - Słynny - +4 do testów dyplomacji, +2 do testów zastraszania
20+ - Legenda - +5 do testów dyplomacji, +3 do testów zastraszania
Czy ktoś ma jakieś uwagi?