Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-09-2016, 21:32   #38
JohnyTRS
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 1 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Leoncoeur Zobacz post
Prędzej można grać ta sama postacią (lub archetypem) cały czas, bez uwzględniania jej rozwoju historii w poszczególnych sesjach. Ale to imho już nie ma sensu.

Według mnie chodzi właśnie o ten archetyp, który powstaje do jednej sesji, a przy każdej następnej jest doszlifowywany. I w tym kryje się to całe clou: Postać "żyje" (nie wszyscy są w stanie od razu wymyślić postać w najdrobniejszym szczególe), a cyferki i ekwipunek to ten ciągle zmieniający się drobiazg.

Jakby drążyć dalej, to wielu graczy gra ciągle tą samą postacią, ale pod różnymi nazwami. Więc jakby się uprzeć, to gra metodą 1 postać + 100 różnych masek jest jak najbardziej możliwa.
 
__________________
Ten użytkownik też ma swoje za uszami.
JohnyTRS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem