Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-09-2016, 14:26   #29
corax
Krucza
 
corax's Avatar
 
Reputacja: 1 corax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputacjęcorax ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Amon Zobacz post
Czy ja wim?
To nie wydaje się problemem, to co jedna osoba robi przez tydzień w świecie gry może się równoważyć jednej godzinie innej postaci. A zgranie czasowe? jeśli ktoś jest kilka dni, miesięcy lat, do tyłu, załatwiasz to jednym akapitem albo zdaniem w stylu "przez kolejny rok.... aż do czasu gdy" i tyle, i wszyscy są razem. Bo jeżeli motywem przewodnim sesji jest np, ja nie wiem ściganie jakiejś abomination, to istotne z punktu fabuły jest tylko to, a nie wątki poboczne. A bardziej "gadatliwi" gracze którzy spamią odgrywką mają po prostu więcej światotworzenia i rozwijania pobocznych wątków, toteż każdy wygrywa.
To świetna teoria. Szkoda, że nie działa w rzeczywistosci
 
corax jest offline