Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-09-2016, 19:31   #27
Kelly
 
Kelly's Avatar
 
Reputacja: 1 Kelly ma wyłączoną reputację
Ależ właśnie całkowicie się zgadzam: dla każdego coś miłego. Chodziło zwyczajnie mi o to, że warto dobierać się drużynami, prowadzonymi przez graczy czerpiących radość z podobnych elementów. Oczywiście dotyczy to także GMa. Co do Twoich przykładów: drobne sprzeczki, dyskusje oraz spory, jak wykonać zadanie są dla mnie całkiem spoko, zwłaszcza, jeśli takie niewielkie konflikty nie są częste. Ot choćby kłótnia, czy nawet bójka piracka, jeśli po daniu sobie po mordzie kamraci idą razem na piwo trzymając się oraz rycząc jakąś wesołą piosenkę. Można powiedzieć więc, że takie coś to jedynie ubarwiający element folkloru. Ale wszyscy znamy sesje, gdzie gracze, najczęściej niektórzy, albo wręcz jeden, po prostu chce konfliktu, chce kłótni postaci, wzajemnych kradzieży, niekiedy prób zabójstw etc. Przyznaję, że właśnie takich sesji staram się unikać, jeśli zaś niechcący wdepnę, po prostu właśnie rezygnuję.
 
Kelly jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem