Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-10-2016, 19:13   #22
kinkubus
 
kinkubus's Avatar
 
Reputacja: 1 kinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputację
Jeżeli gracze nie będą musieli zagłębiać się w mechanikę, to jestem chętna spróbować. Gram w sesji dnd 2ed i wydawało mi się to w miarę lekkie przy tworzeniu postaci, ale tam nie trzeba rozumieć prawie nic z mechaniki, żeby postać zrobić. MG ma ciągłe gimnastyki, których nawet nie próbuję pojąć.

Pewnie zrobiłabym jakiegoś wojownika tłuka, żeby nie męczyć się z systemem zaklęć (i nie męczyć MG pytaniami).

Tak w zasadzie to mogę zadać pytanie: jak bardzo będzie potrzebne rozumienie mechaniki ze strony gracza?
 
kinkubus jest offline