Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-10-2016, 20:01   #24
Warlock
Konto usunięte
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 1 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Nieznajomość zasad nie jest problemem. Te szybko pojmiesz, bo są bardzo logiczne, zaś wojownik jest banalny. Z matematycznego punktu widzenia mechanika 3.5 jest ZDECYDOWANIE bardziej sensowna od AD&D 2e z tego względu, że jest to system, który stara się symulować realia Fantasy. Jako przykład niech posłużą atrybuty - każdy punkt Twojego atrybutu ma znaczenie, stałe korzyści i kary otrzymuje się co każde dwa punkty (parzyste liczby), a jako całość atrybuty są buforem ochronnym przed wszelkiego rodzaju mocami, które wysysają atrybuty (tzw. Ability Damage i Ability Drain), a te z kolei potrafią być naprawdę śmiercionośną bronią. W porównaniu do AD&D jest ogromna różnica między paladynem mającym 3 int i paladynem mającym 18 int.
 
Warlock jest offline