Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-10-2016, 19:49   #28
Leminkainen
 
Leminkainen's Avatar
 
Reputacja: 1 Leminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputację
Ołów to fanowski dodatek http://www.neuroshima.elx.pl/downloa...oshima/OW2.pdf

Największe zmiany Ołowiu dotyczą głównie walki (zarówno zasad strzelania jak i ran) poza tym w zasadzie raczej nie ma istotnych zmian.

mechanika Neuro opiera się na sztywnych stopniach trudności co w większości przypadków jest proste i szybkie. Otworzenie zamka spinką - cholernie trudny - odejmujesz modyfikator ST od współczynnika rzucasz, odejmujesz umiejkę od kości i masz wynik. W walce wygląda to o wiele gorzej bo masz sporo modyfikatorów % (celność broni -10% kara za odległość +50% itd ) które sumujesz i wtedy patrzysz do jakiego progu ST zalicza się dany przedział. Nie jest to wygodne a dodatkowo dosyć absurdalne jest to że w zasadzie nie widać różnic między zwykłą bronią a celną bo te 10% rzadko kiedy przeważa przy ustalaniu ST

Ołów wprowadza modyfikatory zamiast stałych ST i tak każde 30m przy strzelaniu z pistoletu to -1, celna broń daje ci z kolei +1 więc w praktyce nie jest to takie skokowe i chodzi płynniej.

Dodatkowo wprowadzając dodatkowe modyfikatory zależne od amunicji (jak rozrzut) Ołow pozwala na wprowadzenie różniących się od siebie kalibrów (bo standardzie masz wspólną tabelę rozróżniającą tylko podstawowe kategorie broni pistolety, Peemy, kb, karabiny snajperskie i strzelby co sprawia że np AK i M14 mają takie same utrudnienia za odległość co jest raczej dalekie od rzeczywistości)
 
__________________
A Goddamn Rat Pack!
Leminkainen jest offline