Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-11-2016, 18:40   #27
Leminkainen
 
Leminkainen's Avatar
 
Reputacja: 1 Leminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputację
Cytat:
W przypadku maszyn bezsensowne jest tworzenie robociego odpowiednika Punktów krwi
Przede wszystkim ze względu na to że maszyny najpewniej miałyby niezależne obwody hydrauliczne jak samochodowe układy hamulcowe (i ogólnie tendencje do dublowania systemów jeśli tylko rozmiar na to pozwala)

Cytat:
Żeby móc łatwo transformować broń z podstawki i z Ołowiu na nowe ceny, potrzebny jest uniwersalny sposób, czyli stały mnożnik ceny.
o tym samym myślałem, sensownie powiększa ceny i od razu wprowadza większe odstępy między nimi (pozwalając na wprowadzenie modyfikacji do cen za wygląd albo coś) zwykłe podniesienie wszystkiego 0 100 nie rozwiązałoby faktu ze cennik jest płaski a napisanie wszystkiego od nowa to sporo roboty

Cytat:
Podobnie z cenami pojazdów, trzeba znaleźć jakieś sensowne rozwiązanie, przy czym widełki cen będą znacznie większe – w zależności od stanu:
technicznie to wyścig coś takiego wprowadza ze "sprawnością"
 
__________________
A Goddamn Rat Pack!
Leminkainen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem