Krasnoludy mogą podjąć próbę wydostania się z wieży.
Testy akrobatyki będą wymagane aby bezpiecznie zeskoczyć. Nieudany zeskok będzie skutkować upadkiem, tak z ok. 30 stóp.
Walka na dole dobiega zasadniczo końca. Stwory, czymkolwiek były wycofują się. Zelda ginie - stwory potrafią fruwać a rzut Zeldy na grapple nie wyszedł.
Sen co prawda zmorzył Rathana, i stwora, ale Rathana można obudzić.....no, chyba, że kurtuazyjnie obudzicie i stwora
Stoicie na kamiennej półce u podstawy wieży.
Kamienne schody w dół, przejście na drugą stronę przez kolejny wiszący most, zamknięte solidne drzwi prowadzące na wyższe piętra wieży.
Można próbować wspinaczki - okna choć wąskie, są w zasięgu dobrej postaci z Atletyką.
Czas z odpisem macie długi tak do następnego piątku. Przez remont w mieszkaniu po południami jestem totalnie offline, więc odpowiedzi czy rozliczenia akcji muszę chwilowo robić w pracy. Stąd również wynikają opóźnienia z mojej strony.