|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
30-11-2016, 21:15 | #401 |
Reputacja: 1 | Jeśli jest półka na wysokości mniej więcej połowy drogi, to możemy zejść bez problemów |
05-12-2016, 10:12 | #402 |
Reputacja: 1 | Widzę że mamy odpisy wszystkich graczy oprócz Plimana od paru dni - moze mógłby być chwilowo NPC-owany. |
05-12-2016, 14:02 | #403 |
Reputacja: 1 | Spróbuję dziś wieczorkiem albo najpóźniej jutro rano odpisać co najmniej dla krasnoludów, choć pewnie odpiszę dla wszystkich. Zajęty weekend, pracowity poniedziałek w pracy.....to ostatnio norma |
07-12-2016, 18:15 | #404 |
Reputacja: 1 | Do świąt będę zmagał się z życiem, proszę więc o autopilota (o ile będzie to jeszcze potrzebne po tej akcji Zeldy).
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. |
08-12-2016, 16:01 | #405 |
Reputacja: 1 | Jestem, jestem. Zaraz będzie krótki odpis.
__________________ Cóż może zmienić naturę człowieka? |
09-12-2016, 11:19 | #406 |
Reputacja: 1 | Krasnoludy mogą podjąć próbę wydostania się z wieży. Testy akrobatyki będą wymagane aby bezpiecznie zeskoczyć. Nieudany zeskok będzie skutkować upadkiem, tak z ok. 30 stóp. Walka na dole dobiega zasadniczo końca. Stwory, czymkolwiek były wycofują się. Zelda ginie - stwory potrafią fruwać a rzut Zeldy na grapple nie wyszedł. Sen co prawda zmorzył Rathana, i stwora, ale Rathana można obudzić.....no, chyba, że kurtuazyjnie obudzicie i stwora Stoicie na kamiennej półce u podstawy wieży. Kamienne schody w dół, przejście na drugą stronę przez kolejny wiszący most, zamknięte solidne drzwi prowadzące na wyższe piętra wieży. Można próbować wspinaczki - okna choć wąskie, są w zasięgu dobrej postaci z Atletyką. Czas z odpisem macie długi tak do następnego piątku. Przez remont w mieszkaniu po południami jestem totalnie offline, więc odpowiedzi czy rozliczenia akcji muszę chwilowo robić w pracy. Stąd również wynikają opóźnienia z mojej strony. |
09-12-2016, 11:45 | #407 |
Administrator Reputacja: 1 | I pomyśleć, ze całe zamieszanie zaczęło się z jej powodu... Komtur, dziękuję za wspólną zabawę |
09-12-2016, 12:00 | #408 |
Reputacja: 1 | Nie trzeba się było jednak rozdzielać teraz chyba nawet czas nam się rozbiegł bo grupa na dole robiła godzinny odpoczynek... Dzięki za grę Komtur Zelda była świetną postacią. |
09-12-2016, 20:41 | #409 |
Reputacja: 1 | A ja mam pytanie. Czy w czasie odpoczynku zapamiętałem na nowo zaklęcia? Bo jeśli tak to czy Grieger nie może rzucić na interrupcie Feather Fall na Zeldę?
__________________ Cóż może zmienić naturę człowieka? |
09-12-2016, 22:48 | #410 |
Reputacja: 1 | Potrzebujesz 8 godzin na odzyskanie zaklęć, ale jeśli miałeś short rest, to możesz skorzystać z arcane recovery. Melkor - udajemy rzyganie (jeden udaje, że rzyga, drugi mówi, że mu brodę podtrzymuje, żeby jej nie zarzygał), czy od razu próbujemy uciec? |