Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-12-2016, 17:16   #47
Ombrose
 
Ombrose's Avatar
 
Reputacja: 1 Ombrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputację
Hej!
Dzisiaj post z trochę większą grawitacją

Alice i Sharif
Rzućcie w poprzednim poście kością dziesięciościenną. Testuję atrybut Duszę (podatrybut Siła Woli). Scena jest - mam nadzieję, że w Waszym odczuciu również - dość niecodzienna i nieco wyprowadzająca z równowagi. Dlatego wykonanie rzutu jest w tym przypadku według mojego uznania uzasadnione. Jak bardzo widok zmarłej Tiny wpływa na Wasze postacie? Od tego właśnie zależy ten rzut.

Oboje macie Duszę na 3 (wartość “przeciętna”), Sharif ma Siłę Woli na pierwszym miejscu, a Alice na drugim. Dlatego tak będą rysować się wyniki:

Alice: 1 - scena de facto wzmacnia ją, Alice odnajduje w sobie większą siłę i motywację do dalszych działań; 2-6 - Alice jest w stanie normalnie funkcjonować; 7-8 - scena szokuje na tyle, że Alice jest rozproszona i wszystko wykonuje z nieco mniejszą efektywnością; 9 - paraliż, ale reaguje na silne bodźce, jak potrząsanie, czy proste komendy; 10 - kompletny paraliż i bezruch.

Sharif: 1-2 - scena de facto wzmacnia go, Sharif odnajduje w sobie większą siłę i motywację do dalszych działań; 3-6 - Sharif jest w stanie normalnie funkcjonować; 7-8 - scena szokuje na tyle, że Sharif jest rozproszony i wszystko wykonuje z nieco mniejszą efektywnością; 9-10 - paraliż, ale reaguje na silne bodźce, jak potrząsanie, czy proste komendy.

Z tego wynika, że macie większą szansę (60%) na dobre funkcjonowanie, niż na złe - wydaje mi się, że to z mojej strony łagodne podejście
I jeszcze jedno - de facto możecie odgrywać tak, jakbyście wyrzucili gorzej. Ale nie tak, jak gdybyście wyrzucili lepiej.
To znaczy - jeżeli wyrzucicie oboje jedynki, to znaczy, że możecie również uznać, że scena wpłynęła na Wasze postaci bardzo źle, lub nie wpłynęła w ogóle. Ale jak wyrzucicie 10, to nie ma ratunku - jest źle.
Mam nadzieję, że dość jasno to wyjaśniłem.

Sharif ma przetartą skórę na głowie - i stąd krwawienie. Na szczęście (jak wydaje się) nic sobie nie złamał, nie ma też wstrząśnienia mózgu. Pyotr nie będzie już się odzywał, chyba że podejdziecie do niego, potrząśnięcie i będziecie zadawać proste pytania. Facet jest w rozsypce. Dobrze, jeżeli zdecydujecie się na uważne przeczytanie mojego odpisu dla Was, bo jest tam wielka wskazówka, jak możecie wyjść z tego bez szwanku - trzeba tylko zauważyć, co nie pasuje.

Jestem ciekawy, jak postąpicie Prawie nigdy nie jestem w stanie przewidzieć ruchów Waszych postaci. Planowałem na przykład, że Sharif odda pistolet (i tak miał drugi), potem Siergiej zniknie, odczekacie 2,7s zanim Aleksiej wróci do Maxinne, uratujecie Maxinne, wyjedziecie, a potem połączę Was z Lilliane i Thomasem. Ale w sumie to dobrze, że jednak zostaliście w ruinach, ciekawi mnie, jak to się dalej potoczy

Imogen i Natalie

Koniec końców Imogen wcale nie ma niczego złamanego. Wtedy tylko wydawało jej się, że pękł jej obojczyk, tak naprawdę był to raczej jakiś inny trzask. W każdym razie - o nadciągającej policyjnej hordzie wie na razie tylko umierający Liam, Marisol (która raczej nie podejmie szczególnych akcji, widok brata paraliżuje ją) no i właśnie Imogen. Natalie jest (jeszcze) niczego nieświadoma.
Policja przybędzie szybko. To znaczy - najpewniej jeszcze w trakcie Waszej kolejki.

Tak naprawdę jest tyle różnych sposobów, w jaki możecie postąpić, że nawet trudno mi wymieniać. Możecie uciekać, chować się, powiadomić Bogdana, szukać broni (w tej chwili Rosjanie pozwolą wam na zbrojenie się), dzwonić do ludzi, radzić, jak postąpić pozostałym detektywom… od Was zależy życie nie tylko Waszych postaci, ale też wszystkich na terenie posiadłości. Dlatego dobrze jest rozważyć sobie za i przeciw każdej podejmowanej akcji i patrzenie przez pryzmat tego, co Wasze postacie chcą osiągnąć na dłuższą metę.

Lotte

Mam nadzieję, że to dość jasno odegrałem, ale na wszelki wypadek podkreślę - Nicolas Flen nie jest zdrowy psychicznie. A to znaczy, że rozsądne argumenty (“to co robisz jest nielegalne, wypuść mnie”) mogą do niego nie trafić. W tej chwili Lotte jest nieuzbrojona (choć to w sumie rzecz względna) i siedzi na tylnym siedzeniu. Nie ma niczego, ani telefonu, ani torebki. Mężczyzna obserwuje ją w lusterku. Obecnie kierują się drogą do Scappoose.


Przypominam Wam o aktualizowaniu informacji na temat ekwipunku w panelu postaci. Jeżeli coś dostaniecie w świecie sesji, a tego nie wpiszecie, to ja będę mógł sobie założyć, że tę rzecz zgubiliście. Dlatego opłaca się o tym pamiętać.
(Oczywiście - jeżeli coś stracicie, to również trzeba usunąć to ze spisu).
Jak wiecie - piszemy długie posty i dokopywanie się w nich informacji na temat pozyskiwanych i traconych przedmiotów jest mega czasochłonne, dlatego mi na tym zależy

Dochodzimy już powoli do końca wprowadzenia
Gorąco trzymam za Was wszystkich kciuki. Mam nadzieję, że jednak wszystkie postacie przeżyją tę część. Jeżeli tak się stanie, to popracuję nad zmianą dalszego luźnego scenariusza z czteroosobowego (zgodnie z rekrutacją) na zwiększony, pięcioosobowy. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie, bo z Wami wszystkimi bardzo przyjemnie mi się gra i nie chciałbym się z nikim żegnać
Jednakże - lepiej uważać i wsłuchiwać się w podszepty instynktu przeżycia. Na serio

Pozdrawiam!
 
Ombrose jest offline