Po prawdzie to 96-00 było po prostu zawsze failem (nie że jakimś mocnym, ot nieudana proba niezaleznie od cechy). Nawet jak ktoś miał 100% szans na sukces (cecha 100 lub mniejsza ale modyfikatoryna + dające 100 i wyżej) to na 96-00 mu sie nie udawało.
Takim epic fail po maksie to właśnie 00 w rzucie było.
Jako GM możesz wszystko. Ja bym jednak ostroznie podchodził do tego, by dawać epic faile na 30 roznicy rzutu i cechy, a uberepicfaile na 96-00
Początkująca postac o cesze dobrej jak na człowieka (36) ma w tej konstrukcji 33% szans na bardzo złe konsekwencje proby (wynik 66+) i 5% na coś zupelnie totalnie pohytanego. Odpowiednio 1 rzut na 3 i 1 rzut na 20.
Dark fantasy to dark fantasy, ale imho to przesada
Tak tylko porównam do WOD. W wampirze, ktos testujacy szalenie mzerną próbę (pula kosci 1) ma 10% szans na botcha (czyli cos szalenie srogiego). Na 4 kosciach (taka sobie pula kosci testu) na normalnym stopniu trudności szansa na osiagniecie botch to jakis 2% szans.