Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-05-2007, 08:20   #47
Rhamona
Banned
 
Reputacja: 1 Rhamona nie jest za bardzo znany
Apropo propozycji Marcysia: Czyli rozumiem, że detonujecie ładunki i spokojnie czekacie na ewakuacje Nieśmiertelnych i innego personelu Muzeum oraz przybycie Straży Pożarnej na miejsce. W strojach SP wchodzicie do Elizjum i sobie działacie na luzie, aż cała akcja się nie skończy. Oczywiście taka akcja potrwa więcej niż godzinę, ponieważ cała posesja Muzeum będzie musiała być zabezpieczona, przed przebywaniem niepowołanych osób. Pamiętajmy, że są tam cenione przez Śmiertelników i Camarille eksponaty. Wszyscy zrobią wszystko aby dowiedzieć się jak powstał ogień, co uległo zniszczeniu i jak to wszystko naprawić. Ale to, już was nie obchodzi Natomiast można przewidzieć naturalne skudki po wywołaniu pożaru.
Jeśli chodzi o SWAT, no to rzeczywiście nie jesteście pewni czy przyjadą czy nie. Zależy wszystko od interpretacji takiego pożaru przez Lodina, który najpewniej szybko dowie się o takim wypadku, bo w Elizjum stale przebywa ktoś kto może mu to donieść. Chyba że klan Torreador odbierze pożar Elizjum jako swoją własną prywatną sprawę i nie chcąc osławić się chańbą wszelkie info o problemie będą stopować tak aby nie dostały się do Księcia (ktoś ma wiedze o Camarilli? - NIE?).
Tak czy inaczej, warto się w jakiś sposób zabezpieczyć przed przyjazdem SWATU.
Jeśli Didier otrzyma całą potrzebną mu ilość Kwintesencji Rytuał nie potrwa dłużej niż chwila.
Dimitrii - oczywiście, że pod Muzeum są kanały... co za pytanie :P No ale dla takiego znawcy kanałów jakim jesteś te info wydaje się być oczywiste dla innych niekoniecznie. Problem leży w czym innym - w strukturze kanałów leżących pod Muzeum. Możeś się albo tam przejść i sprawdzić, albo zdobyć plany kanałów miasta.
Apropo dokładnego miejsca przebywania Maxwella - Didier nie może wam powiedzieć, dokładnie w czym się znajduje, dla swojego bezpieczeństwa, natomiast w końcu zdradza wam, że jest w pomieszczeniu głównym, wystawiony na ciągły widok Wampirów, czyli w Galerii (jak na obrazku).

EDIT: Krew wyższego pokolenia, owszem może obudzić Wampira ale wcale nie musi. Ogólnie wg tego co mówi podręcznik czas Letargu ściśle powiązany jest z człowieczeństwem danego Wampira. Być może istnieją jakieś Rytuały które podnoszą wartość Człowieczeństwa i powodują wybudzenie z Letargu, ale najpowszechniejszą metodą jest po prostu podawanie krwi i czekanie.

EDIT2: Sesja uruchomiona, możecie sobie zajrzeć w szczegóły waszych postaci, lub zmienić obrazek na inny jeśli ten już wam się nie podoba (100X100). Od teraz, pisząc posty w przygodzie nie musicie już zaczynać ich od imienia postaci.
 

Ostatnio edytowane przez Rhamona : 27-05-2007 o 08:57.
Rhamona jest offline