Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24-05-2007, 22:37   #41
 
Marcys's Avatar
 
Reputacja: 1 Marcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znany
Ok, czyli rozumiem, że rónie dobrze możemy spuścić na miasto bombe atomową, potem przyjechac tirem, odprawic rytuał, wziąśc ten kawał żelastwa czy innego karbonitu(:P) i rozkuć go gdzie chcemy, tak?
 
__________________
Death to all who oppose...Aww, look, a bunny ! xD
Marcys jest offline  
Stary 25-05-2007, 12:44   #42
Banned
 
Reputacja: 1 Rhamona nie jest za bardzo znany

Doprawdy nie wiem skąd taki wniosek. Czy ja się wyrażam dwuznacznie?
 
Rhamona jest offline  
Stary 25-05-2007, 13:07   #43
 
Marcys's Avatar
 
Reputacja: 1 Marcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znany
Powiedziałaś "książe jest uwięziony w Umbrze", ale potrzebny będzie młot. Czyli jak on jest uwięziony: jego ciało jest tutaj a duch w Umbrze, czy może jego ciało i duch jest Umbrze? Czy może w świecie materialnym jest jakiś przedmiot, który jest jego kotwicą w świecie materialnym? Czy może chodzi tylko o miejsce gdzie w umbrze zrobiono 'Kieszeń' na zletargowanego Księcia?

Tak, wyrażasz się dwuznacznie
 
__________________
Death to all who oppose...Aww, look, a bunny ! xD
Marcys jest offline  
Stary 25-05-2007, 15:28   #44
Banned
 
Reputacja: 1 Rhamona nie jest za bardzo znany
Didier mówi, że ciało Księcia chyba jest fizycznie na tym świecie, problem leży w duchach, które w jakiś sposób go więzią. Zaczyna się pocić i stresować gdy wciąż to drążysz, masz wrażenie że zna tylko przepis na Rytuał, nic poza tym. To wydaje ci się trochę dziwne, uważasz bowiem, że żeby znać Rytuał trzeba najpierw poznać przyczynę... jak widać NIE.

Kolejne info, bo już nie wyrabiam
Didier potrzebuje okolo 10 litrów krwi wampirzej - to jest naprawdę sporo! Czas Rytuału uzależniony jest od czasu dostarczenia krwi.

Jeszcze jakieś wątpliwości?

Edit:
Z rozmowy na gg z Marcysiem:
Cytat:
Wiemy:
1) gdzie konkretnie jest książe, jakie są mniej więcej wymiary budynku.
2) Jest tam elizjum w którym jest ileś n-pokoleniowych wampirów i jakimiś dyscyplinami
3) Musimy odprwaić rytuał który potrwa ileś, do którego musimy dac swoją krew
4) Dodatkowo musimy sie liczyć ze swatem, który przyjedzie skądś po jakimś czasie i będzie do nas pruł z najlepszego dostępnego sprzętu i umie wlaczyć z wampirami.
5) robimy to nie na swoim terenie i jeszcze musimy z tamtąd wyjść targając ciało wampira który w tej chwili jest 1 na liście do odstrzelenia przez Camarille w tym mieście.
1) Tak po prawdzie, nie wiecie dokładnie gdzie jest Książe, chodzi mi o część w posesji Muzeum.
2) Tak, masz racje, tak w rzeczy samej jest. Czy gdybyście wiedzieli ilu jest tam wampirów z jakich pokoleń i jakimi mocami władają, to czy coś wam by to dało? Przecież zamierzaliście jeszcze kilka postów wcześniej wywołać pożar i skutecznie się ich pozbyć.
3) Owszem, potrwa tak długo aż Didier będzie miał całe 10 litrów. Dla mnie nie wydaje się to aż taką wielką niewiadomą np w porównaniu z tym ile potrwa wykucie Księcia z tego czegoś w czym jest zakuty...
4) Skąd może przyjechać SWAT?
W jakim czasie reaguje SWAT?
Jakie jest jego wyposażenie?
Na czym polega walka z wampirami?
~~to są sensowne i treściwe pytania, które nie są żadną tajemnicą i moim skromnym zdaniem możecie zdobyć odpowiedzi na nie, musicie tylko zadać pytania (w normalny sposób, a nie poprzez moje ich wyciąganie).
5) Owszem, robicie to nie na swoim terenie, macie z tym jakiś problem? A może o to właśnie chodzi? Aby zrobiły to wampiry spoza miasta? Być może dlatego, że chodzi o wydobycie Wampira, który jest pierwszy na liście do odstrzelenia przez Lodina... a nie Camarille. A może chodzi o to, że przypadkiem wampir, ktorego macie wydobyć będzie kandydatem na nowego Księcia? Nikt normalny w tym mieście nie chce się mieszać w tak brudne sprawy, przede wszystkim dlatego, że tu mieszkają i będą mieszkać dalej... a nie wiadomo co się wydarzy.

Słuchajcie, jak narazie to ja wam zadałam problem zwany powszechnie w RPG przygodą. Więcej problemów wam nie robię, to wy sami szukacie i robicie problemy. Bardzo dobrze, bo w ten sposób widzicie, że wasze zadanie nie jest takie proste i banalne. Wasze zadanie jest bardzo odpowiedzialne i poważne i nikt nie mówił, że będzie łatwo. Tylko proszę was o jedno, przysiądźcie jeden pełen wieczór z kawą i pomyślcie nad tym. Połączcie wszystkie wiadome i niewiadome i wyknujcie plan. To przecież sedno waszej zabawy i tej przygody. Nie mogę wam podać rozwiązania na tacy, bo to bez sensu. Zabrałabym wam całą przyjemność z gry.
Pomyślcie o tym planie, knujcie, kombinujcie, zadawajcie pytania, miejcie wątpliwości... BO O TO CHODZI!

I jeszcze jedno Jestem po waszej stronie, choć może trudno wam w to uwierzyć.

Do dzieła
 

Ostatnio edytowane przez Rhamona : 25-05-2007 o 18:41.
Rhamona jest offline  
Stary 26-05-2007, 00:16   #45
 
Marcys's Avatar
 
Reputacja: 1 Marcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znanyMarcys nie jest za bardzo znany
Więc, po kolei:
1) Jaki będzie czas rytuału jeżeli dostarczymy naraz całą potrzebną krew w karnistrze?
2) Ogień nie będzie zagrożeniem jeśli wywołamy go możliwie daleko od miejsca gdzie przebywa książe. Pytanie teraz, drogi Dimitri, czy pod muzeum są kanału i w którym miejscu ew. będziemy mogli dostać się do środka. Sądze, że gaszenie pożaru potrwa najmniej godzinę, a drogę do i z kanału możemy zabezpieczyć np. usuwając łatwopalne przedmioty [betonowe ściany się przecież nie zapalą]. Na miejsce przybiegamy z karnistrem z wampirzą krwią[kto podejmuje się zdobycia 20 punktów wampirzej krwii? to jakieś 10 litrów], straż pożarna się zabiera za gaszenie [pierwszą rzeczą z pewnością będzie odcięcie prądu od budynku w celu ułatwienia gaszenia, więc kamery mamy z głowy], swat nie wie o żadnym włamaniu...w końcu nie wołają go do byle czego. ...no chyba że wołają?
Na miejscu Didier odprawia rytuał, my z gaśnicami halonowymi na wszelki wpadek kontrolujemy drogę do kanału, wykuwamy księcia z tego w czym jest zatopiony [ no właśnie, w czym jest zatopiony?], zwiewamy.
Oczywiście wcześniej trzeba rozmieścić ładunki zapalające w odpowiednich koszach na śmieci i odciąć wodę.

Ktoś widzi lukę?

3) Czy mamy jak przebudzić Maxwella? Ja znam 2 sposoby: potrzebujemy krwii silniejszej pokoleniem od samego Maxwella[które pokolenie ma Maxwell?] bądź też o 3 pokolenia silniejszej, w zależności od zasad uznawanych przez MG, albo mocy Harbingers of Skulls, która również podnosi z letargu. Jeżeli nie mamy ani tego ani tego, ani trzeciego, błyskotliwego sposobu nie mamy nawet po co uwalniać Maxwella. Pomysły?
 
__________________
Death to all who oppose...Aww, look, a bunny ! xD
Marcys jest offline  
Stary 26-05-2007, 07:32   #46
 
Wernachien's Avatar
 
Reputacja: 1 Wernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodze
Przede wszystkim my nie wiemy, gdzie dokładnie jest książę w Muzeum. Zanim zaczniemy coś podpalać przydałoby się dowiedzieć, żeby się nagle nie okazało, że źle rozłożyliśmy ładunki.

Nie wiemy w czym jest uwięziony Książę, skąd mamy wiedzieć ile potrwa jego wydobycie i czy w ogóle zdążymy odprawić rytuał i uwolnić Księcia w czasie pożaru?
 
Wernachien jest offline  
Stary 26-05-2007, 08:20   #47
Banned
 
Reputacja: 1 Rhamona nie jest za bardzo znany
Apropo propozycji Marcysia: Czyli rozumiem, że detonujecie ładunki i spokojnie czekacie na ewakuacje Nieśmiertelnych i innego personelu Muzeum oraz przybycie Straży Pożarnej na miejsce. W strojach SP wchodzicie do Elizjum i sobie działacie na luzie, aż cała akcja się nie skończy. Oczywiście taka akcja potrwa więcej niż godzinę, ponieważ cała posesja Muzeum będzie musiała być zabezpieczona, przed przebywaniem niepowołanych osób. Pamiętajmy, że są tam cenione przez Śmiertelników i Camarille eksponaty. Wszyscy zrobią wszystko aby dowiedzieć się jak powstał ogień, co uległo zniszczeniu i jak to wszystko naprawić. Ale to, już was nie obchodzi Natomiast można przewidzieć naturalne skudki po wywołaniu pożaru.
Jeśli chodzi o SWAT, no to rzeczywiście nie jesteście pewni czy przyjadą czy nie. Zależy wszystko od interpretacji takiego pożaru przez Lodina, który najpewniej szybko dowie się o takim wypadku, bo w Elizjum stale przebywa ktoś kto może mu to donieść. Chyba że klan Torreador odbierze pożar Elizjum jako swoją własną prywatną sprawę i nie chcąc osławić się chańbą wszelkie info o problemie będą stopować tak aby nie dostały się do Księcia (ktoś ma wiedze o Camarilli? - NIE?).
Tak czy inaczej, warto się w jakiś sposób zabezpieczyć przed przyjazdem SWATU.
Jeśli Didier otrzyma całą potrzebną mu ilość Kwintesencji Rytuał nie potrwa dłużej niż chwila.
Dimitrii - oczywiście, że pod Muzeum są kanały... co za pytanie :P No ale dla takiego znawcy kanałów jakim jesteś te info wydaje się być oczywiste dla innych niekoniecznie. Problem leży w czym innym - w strukturze kanałów leżących pod Muzeum. Możeś się albo tam przejść i sprawdzić, albo zdobyć plany kanałów miasta.
Apropo dokładnego miejsca przebywania Maxwella - Didier nie może wam powiedzieć, dokładnie w czym się znajduje, dla swojego bezpieczeństwa, natomiast w końcu zdradza wam, że jest w pomieszczeniu głównym, wystawiony na ciągły widok Wampirów, czyli w Galerii (jak na obrazku).

EDIT: Krew wyższego pokolenia, owszem może obudzić Wampira ale wcale nie musi. Ogólnie wg tego co mówi podręcznik czas Letargu ściśle powiązany jest z człowieczeństwem danego Wampira. Być może istnieją jakieś Rytuały które podnoszą wartość Człowieczeństwa i powodują wybudzenie z Letargu, ale najpowszechniejszą metodą jest po prostu podawanie krwi i czekanie.

EDIT2: Sesja uruchomiona, możecie sobie zajrzeć w szczegóły waszych postaci, lub zmienić obrazek na inny jeśli ten już wam się nie podoba (100X100). Od teraz, pisząc posty w przygodzie nie musicie już zaczynać ich od imienia postaci.
 

Ostatnio edytowane przez Rhamona : 27-05-2007 o 08:57.
Rhamona jest offline  
Stary 28-05-2007, 16:15   #48
 
Solaria Angelik Lind's Avatar
 
Reputacja: 1 Solaria Angelik Lind ma z czego być dumnySolaria Angelik Lind ma z czego być dumnySolaria Angelik Lind ma z czego być dumnySolaria Angelik Lind ma z czego być dumnySolaria Angelik Lind ma z czego być dumnySolaria Angelik Lind ma z czego być dumnySolaria Angelik Lind ma z czego być dumnySolaria Angelik Lind ma z czego być dumnySolaria Angelik Lind ma z czego być dumnySolaria Angelik Lind ma z czego być dumnySolaria Angelik Lind ma z czego być dumny
No to cos mi sie zdaje ze wielkie bum odpada.
Skoro wiec cel znajduje sie praktycznie w centralnym punkcie muzeum trzeba bedzie wymyslic cos zeby wszyscy musieli sie ewakuowac.
 
Solaria Angelik Lind jest offline  
Stary 28-05-2007, 19:30   #49
 
Wernachien's Avatar
 
Reputacja: 1 Wernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodzeWernachien jest na bardzo dobrej drodze
Powinniśmy działać dynamiczniej - plan Charlesa wydaje się naprawdę niezły. Jedna tylko uwaga: wchodzimy i wychodzimy przez kanały, a nie głównym wejściem (jak to sugerowała Rhamona). Budynek jest ewakuowany, zostają tylko strażacy gaszący pożar (i my w strojach).

Nad czym się jeszcze zastanawiamy?
 
Wernachien jest offline  
Stary 28-05-2007, 20:22   #50
Banned
 
Reputacja: 1 Rhamona nie jest za bardzo znany
Mam już dość spore doświadczenie w PBFach i tym razem, jeśli tylko wytrzymacie napięcie, nie dam się zapędzić w kozi róg.
Na odpowiedzialnego za przedstawienie mi całego planu waszej akcji wyznaczam Marcysia. Nie jest to za karę ani w nagrodę. Nie umiejszam też zasług reszty graczy. Po prostu staram się bronić sesje przed totalnym upadkiem, stąd takie posunięcie. Mam nadzieje, że zrozumieją to wszyscy. Na całkowity plan akcji czekam do końca tego tygodnia i wciąż czekam na pytania od wszystkich w tym temacie jak i na PW i gg. Dopuszczam możliwość kontaktowania się graczy przez PW i gg w celu szybszego dojścia do porozumienia.
Jeśli udałoby się nawiązać rozmowę konferencyjną przez gg z wami w tym samym celu, to byłoby bosko.
Przeczytajcie sobie TO. Myślę, że jeśli uda nam się zgrać w czasie jestem w stanie przeprowadzić wam cały finał przygody w formie gry RPG na czacie (gg).
Ogólnie jestem do dyspozycji przez cały dzień do godziny 21/22.
Co myślicie o mojej propozycji?

* * *
1) Wejście od kanałów niestety nie jest dokładnie pod Galerią a w miejscu gdzie na obrazku są <???> trzy znaki zapytania. Stamtąd trzeba podwórkiem, przez parking wejść głębiej na posesje przez bramę, za bramą jest niewielkie podwórko (zaplecze, rozładownia) tam są dość spore dzrwi do środka.
2) Stroje strażaków zdobędzie Cep jeśli dostanie jakiś zastrzyk gotówki. Powiedzmy, że pełny strój jednego strażaka kosztuje na czarnym rynku jakieś 100 dolców, po znajomośći ; )
3) Jakie potrzebujecie giwery i jakie naboje, a może granaty? Jeśli będzie to załatwiał Cep Potrzebuje kolejnych baksów.
4) Czy mam narysować wam w peincie rozkład pomieszczeń w Galerii? Zrobie to jeśli ktoś postara się o plany budynku. Jeśli wystarczy wam opis Didiera to wam to opisze. W związku z tym ile ładunków potrzebujecie (ale odpowiedź zapewne uzależniacie od odpowiedzi ...)
5) Czy chcecie się jakoś zabezpieczyć na ewentualnośc przybycia SWAT'u. Jeśli tak, jak to robicie?
6) O której godzinie robicie akcje?
7) Rozumiem że Charles dostarczy 10 litrów krwi dla Didiera?
8 )Jaki samochód chcecie? I czy w ogóle?
9) Gdzie zamierzacie przetransportować Maxwella i jak się przygotowujecie do obudzienia go z letargu?
 

Ostatnio edytowane przez Rhamona : 28-05-2007 o 20:52.
Rhamona jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:02.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172