Ad. 1
Z doświadczenia Kalema, zwierzak nawet w panice przymuszony do hamowania, raczej próbowałby się zatrzymać. Mowa o zwierzaku pociągowym typu koń, muł. Chomiki, to raczej trudna sprawa do przewidzenia.
Skok jest możliwy, choćby z tego względu, że siatka jest rozpięta między budynkami, ale nie jest jakoś strasznie wysoka.
Ad. 2
Kalem nie widzi żadnej magicznej interwencji w tym przypadku.
Ad.3
Czasu jest dość, ale trzeba mieć szczęście, precyzyjny cios i to dwa razy i jeszcze szczęście lub też umiejętności, aby zatrzymać Cycusia.
Jeżeli chciałbyś coś takiego zrobić, to wymagałbym trzech rzutów.
Pamiętaj, że nie jesteś sam. Na pewno jest w pobliżu Sentine, więc może wspomóc Kalema. Nie wiem, jak ze smokiem, ale przypuszczam, że też nie zniesie takiej porażki i pogna za Cycusiem.
Niestety Jules odpadł, podobnie jak Horacy, ale są przypadkowi przechodnie. Ich też można jakoś wykorzystać. Przynajmniej, ja to tak widzę. Być może z pozycji MG widać więcej, ale sytuacja nie jest beznadziejna i opcji jest kilka.
Dodam jeszcze, że poza rzutem opis waszych działań też ma znaczenie i w dużym stopniu wpływa na powodzenie akcji.
__________________ Konto usunięte na prośbę użytkownika. |