|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
01-01-2017, 20:48 | #91 |
Reputacja: 1 | A ja wolałbym zachować zacne tempo gry i korzystać z okazji że trafiła mi się jedna sesja która nie wygląda jakby miała się urwać. Jak to się da połączyć z naborem nowych ludzi, to jestem za. Jak nie, to przeciw.
__________________ W styczniu '22 zakończyłem korzystanie z tego forum - dzięki! |
01-01-2017, 21:35 | #92 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Skoro większość za, to uruchomię dodatkową rekrutację. Faktycznie przydałoby się jakieś wsparcie waszej zacnej ekipy. Pomyślę nad najlepszym wpasowaniem nowej postaci i wrzucę rekrut. Oczywiście my gramy dalej, a nowa osoba wejdzie w odpowiednim momencie fabuły. Na razie mamy pościg za chomiczkiem. TomB tempo mam nadzieję nie siądzie. A co do efektów rekrutacji dodatkowej, to oczywiście trudno przewidzieć. Bądźmy jednak dobrej myśli.
__________________ Konto usunięte na prośbę użytkownika. |
01-01-2017, 21:41 | #93 |
Reputacja: 1 | Niech spadnie nagle z nieba z głośnym krzykiem tuż przed naszymi głowami. Straci przy tym pamięć, potraci zmysły i w ogóle. Wtedy będzie idealnie pasował do reszty ekipy |
01-01-2017, 23:16 | #94 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Na pewno będzie dopasowany do reszty, spokojnie Może nie spadnie deus ex machina, ale nie będzie to też postać obyta z kosmiczną przestrzenią. W końcu z jakiej racji mam mieć nad wami przewagę. Muszę dopasować postać do ekipy, a nie na odwrót. Mam już pewien pomysł, ale dopracowuje szczegóły. EDIT: Rekrut wrzucony. http://lastinn.info/rekrutacje-do-se...dodatkowa.html Jestem ciekaw, co sądzicie o takim rozwiązaniu kwestii włączenia nowej postaci.
__________________ Konto usunięte na prośbę użytkownika. |
02-01-2017, 18:25 | #95 |
Reputacja: 1 | Zginąć z powodu gigantycznego, kosmicznego chomika, rozwalającego ścianę - najbardziej chwalebna śmierć, jaką można sobie wymarzyć Teraz tylko miejmy nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto zostanie z nami na dłużej niż trzy-cztery posty. |
02-01-2017, 20:16 | #96 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | No cóż Egzio, jak mawiają mądrzy ludzie, jakie życie taka śmierć. Z dobrych wieści mogę z przyjemnością zakomunikować, że mam już chętnego do sesji. Postać abishai'a dołączy do gry w stosownym momencie. O samej postaci nic nie będę mówił, gdyż myślę, że lepiej będzie jak przedstawi się sama. Będzie to autentyczna niespodzianka, zarówno dla was graczy, jak i waszych postaci. Wracam klecić post. EDIT: W kolejce kontynuujemy chomiczy pościg. Wasze pierwsze próby schwytania Cycusia są opisane w poście. Można powiedzieć, że nie jest najgorzej, ale jeszcze trochę wam brakuje. Sytuacja wygląda tak, że zbliżacie się do zastawionych przez pomocników porywaczy sideł. Uliczka jest wąska i na tym odcinku nie ma żadnego skrętu w bok, czy choćby małej odnogi. Cycuś gna wprost w sidła niziołków. Oprócz tych dwóch na grzbiecie chomika, jest jeszcze dwóch stojących na dachu. Uli po upadku może oczywiście kontynuować pościg. Tradycyjnie w postach proszę o opis i deklaracje dla waszych postaci, a na koniec o umieszczenie dwóch rzutów. Jakby, coś to pytajcie.
__________________ Konto usunięte na prośbę użytkownika. |
02-01-2017, 23:25 | #97 |
Reputacja: 1 | Hejka abishai, "kope lat" można by rzec To ja póki co jestem w kropce, kompletnie nie wiem co sensownego Kalem może zrobić w tej sytuacji. Może dodatkowa garść informacji by mi pomogła: * Kalem jest w stanie przewidzieć jakie skutki by miała akcja "szarpnąć z całej siły za futro Cycusia"? Bardziej zatrzymałby się dzięki temu czy pognał przed siebie jeszcze chomiczej? A może udałoby się Cycusia zmusić w ten sposób do skoku? * Mam jakieś takie paskudne przeczucie, że ta siatka to jak tylko Cycuś w nią wpadnie to się wraz z nim przeteleportuje gdzieś w siną dal... da się zaobserwować na niej/obok niej coś co by wspierało taką możliwość? * Żeby dopchać się do gnoma uczepionego Cycusia i zatrzymać chomiczka to rozumiem że za mało czasu? |
02-01-2017, 23:58 | #98 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Ad. 1 Z doświadczenia Kalema, zwierzak nawet w panice przymuszony do hamowania, raczej próbowałby się zatrzymać. Mowa o zwierzaku pociągowym typu koń, muł. Chomiki, to raczej trudna sprawa do przewidzenia. Skok jest możliwy, choćby z tego względu, że siatka jest rozpięta między budynkami, ale nie jest jakoś strasznie wysoka. Ad. 2 Kalem nie widzi żadnej magicznej interwencji w tym przypadku. Ad.3 Czasu jest dość, ale trzeba mieć szczęście, precyzyjny cios i to dwa razy i jeszcze szczęście lub też umiejętności, aby zatrzymać Cycusia. Jeżeli chciałbyś coś takiego zrobić, to wymagałbym trzech rzutów. Pamiętaj, że nie jesteś sam. Na pewno jest w pobliżu Sentine, więc może wspomóc Kalema. Nie wiem, jak ze smokiem, ale przypuszczam, że też nie zniesie takiej porażki i pogna za Cycusiem. Niestety Jules odpadł, podobnie jak Horacy, ale są przypadkowi przechodnie. Ich też można jakoś wykorzystać. Przynajmniej, ja to tak widzę. Być może z pozycji MG widać więcej, ale sytuacja nie jest beznadziejna i opcji jest kilka. Dodam jeszcze, że poza rzutem opis waszych działań też ma znaczenie i w dużym stopniu wpływa na powodzenie akcji.
__________________ Konto usunięte na prośbę użytkownika. |
03-01-2017, 17:29 | #99 |
Reputacja: 1 | Te wirtualne kości są albo zepsute, albo złośliwe :< |
03-01-2017, 19:21 | #100 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Od razu widać kto się urodził pod szczęśliwą gwiazdą. Choć ta "1" może pokazać coś zupełnie innego.
__________________ Konto usunięte na prośbę użytkownika. |