Pole walki: klasyczne (bonus - szybka i uważna, minusy - podstępna i widowiskowa)
John
Celność 2. ST 3 wynik 1, pudło
FN Five-seveN pistol
Kostnica
Sub-Zero
Postawa: szybka 4 +1 za pole walki, wynik 7
Grupowy, podcięcie (ślizgawka), +1 obr (lodowe kolce), -1 obr (lodowa zbroja), -1 strzelanie (śnieżna zamieć) będzie działać w kolejnej turze.
Kostnica
Tong
Postawa: Szybka 2+1 pole walki wynik 6
+1 obr (Pochodnia), twardziel, żebra ze stali -1 obr
Kostnica
Lekka rana negowana żebrami ze stali, twardziel neguje obr od kolców lodowych.
Za negatywne przywołanie aspektu 1 punkt fate.
John
Postawa szybka 2 +1 pole walki wynik 2
twardziel, dekoncentracja
Kostnica
3 ciężkie obrażenia, twardziel neguje kolce, ale i tak wchodzi 1 +2 za wysoki rzut. Domyślam się, że weźmiesz atut ciężkich ran? Bo inaczej nokaut. Na dokładkę wywala się na ślizgawce. Więc leży na początku tury następnej.
Jax
Postawa: szybka 4 +1 pole walki +1 trafienie- 2 rany
twardziel, +1 trafienie, +1 obr, wystawienie wroga
Kostnica - skleroza, dodałem tylko bonus za pole walki do rzutu. faktyczny wynik to 4
1 Ciężka rana, nokaut (bo ma aspekt ran zajęty)