Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-02-2017, 21:05   #119
kinkubus
 
kinkubus's Avatar
 
Reputacja: 1 kinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputację
Dobra. To tak.

Skórzana kurta + Kolczuga z rękawami + Skórzany hełm + Czepiec kolczy. To jest teraz zestaw gwardzisty. Daje to łącznie PZ:
Głowa: 3
Korpus: 3
Ręce: 3
Nogi: 2

Krótki łuk kosztuje 7 złota, tarcza 10. Macie na start 20, bez problemu można kupić. Nie ma tarczy ani łuku w zasobach Bastionu, więc trzeba kupić samemu.

Akolita może wykupić następujące rozwinięcia Kapłana:
Cechę: +1 Mag
Um.: Splatanie magii
Um.: Wykrywanie magii
Zd.: Magia prosta (kapłańska)
Zd.: Pancerz wiary

Żeby czarować, wystarczy kupić Magię prostą, bo zaczynacie z punktem Magii. Dodam jeszcze, że gramy bez składników magicznych. Za to macie +1 punkt Magii, chyba dobra zamiana.

Uczeń czarodzieja może wykupić rozwinięcia Wędrownego czarodzieja:
Cechę: +1 Mag (jeśli wykupił swoje +1)
Um.: splatanie magii na +10
Um.: wykrywanie magii na +10
Zd.: Magia tajemna (jeśli ma magię prostą)
Zd.: Magię czarnoksięską (jeśli ma prostą)
Zd.: Magię powszechną do dwóch razy (jeśli ma prostą)

Dla Sadraxa bym wzięła magię tajemną i tyle w zasadzie potrzebuje. Za trzy rozwinięcia (200 pd + darmowe) mógłby posiąść +2 Mag i Magię tajemną.
 
kinkubus jest offline