Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-02-2017, 19:45   #111
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Co za zasadą, iż kapłani społeczności mogą używać dowolnych zbrój i tarczy rozumiem, oraz podanych broni, iż utrzymujemy ją w mocy i Dwalin posiadał by taki sprzęt.

kinkubus poproszę o pomoc bo nie wiem jak na tych zasadach stworzyć postać Dwalina choć w połowie podobnego do tej którą już stworzyłem.
Np co z rzemiosłami kowalstwo krasnolud ma kowalstwo lecz nie ma płatnerstwa, czyli mógłby wykonywać tylko broń a fabularnie jest mistrzem w wykonywani pancerzy i broni, co rzemiosłem zielarstwo. owszem można by to rozwiązać, iż Dwlain posiada na starcie te wymienione rzemiosła bez wykupywania ich.

Nie chodzi tu oczywiście o nieznajomość zasad W ed2 posiadam praktycznie wszystkie podręczniki wydane w języku polskim w wersji papierowej i jestem w tej chwili nimi otoczony.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 20-02-2017 o 20:19.
Cedryk jest offline  
Stary 20-02-2017, 20:36   #112
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Strasznie kusiła mnie zmiana rasy na elfa (człowiek może użyć tylko jednego wiatru magii naraz, a elfy wszystkich - co za pole do barwnych, nomen omen, opisów czarowania) ale jeśli mam przez to stracić chowańca to zostanę przy starym. Nawet "kit" zachowam - zajrzałem na 76 stronę Królestwa Magii, fragment: "Wieczni Uczniowie". No zgadza się idealnie
Wiek, poważne, choć mało magiczne zadania, jakimi się zajmował, itd. I nawet to, skąd zna magię "ponad" swój poziom.
Choć mam nadzieję, że mój mizerny talent się rozwinie jednak.
Tylko zastanawiam się, jaką specjalizację magiczną wybrać... Mamy kapłana więc z ożywieńcami sobie poradzimy. Leczenie też załatwione... Pomożecie?

Tylko imię trzeba zmienić, Sadrax nijak do Warhammera nie pasuje. Augustus Weltschmertz?

A karta już się robi.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 20-02-2017, 20:38   #113
 
kinkubus's Avatar
 
Reputacja: 1 kinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputację
Jak napisałam, "Niektóre koncepty mogą być ciężkie do zrealizowania w Warhammerze".

Zróbmy tak. Dopiszcie sobie po dwie umiejętności, które pasują do poprzednich.
W przypadku nowych postaci, weźcie dwie zgodne z tłem fabularnym.

Nie będzie mi przeszkadzało, jeżeli zgodnie z fabułą, kupicie za doświadczenie umiejętności pasujące do postaci, nawet, jeśli nie macie ich na liście profesji. Np. ktoś ćwiczył pod okiem zielarki i nauczył się zielarstwa.
Ogólnie to mogą być okazje do zmiany profesji w trakcie gry bez kończenia poprzedniej lub omijając restrykcje profesji wyjściowych. Ale to wam nie chciałam mieszać w poprzednim poście, bo to dopiero w drugiej części, którą nawet nie wiem, czy od razu poprowadzę po pierwszej.

W D&D postać zaczyna na bardzo wysokim poziomie w porównaniu do zwykłego mieszczucha. Może być sprawnym rzemieślnikiem, nawet wspomnianym mistrzem rzemiosła, jeżeli wpakuje punkty biegłości w jedną tylko biegłość. Za to goblin potrafi sprzątnąć bohatera jednym ciosem, tak po prostu, bo miał farta.
Warhammer tak nie działa. Postacie graczy są silniejsze od zwykłego mieszczucha, ale mistrzami w dziedzinach niebojowych być nie mogą. Od tego są poszczególnie profesje. Taki podręcznikowy goblin to jednak może wam skoczyć, fartem samym was nie zabije, chyba, że akurat trafi mu się szansa jedna na milion (furia dwa razy pod rząd?).

Cóż... Warhammer skupia się na ogóle postaci, a nie tylko awanturnictwie. Tak samo ważnym elementem postaci jest walka, jak i zdolności poboczne. W D&D liczy się tylko rozwój zdolności bojowych w zasadzie, wyjątkiem są magowie i kapłani, którzy mają zaklęcia służące do innych celów.

To trochę tak, jakby wasze postacie z D&D zostały zdegradowane do poziomu BNów, jeżeli chodzi o zakres możliwości. BN zielarka raczej nie będzie znała się na czymś innym, jak zielarstwo, a gracze w D&D mają cały wachlarz biegłości.

Cytat:
Napisał hen_cerbin Zobacz post
Tylko imię trzeba zmienić, Sadrax nijak do Warhammera nie pasuje. Augustus Weltschmertz?
Wy tak specjalnie? :<

Nie gramy w Warhammera, jedynie na jego mechanice. Świat się nie zmienił. Nie piszcie więcej o tym, że coś do Warhammera nie pasuje.
 

Ostatnio edytowane przez kinkubus : 20-02-2017 o 20:40.
kinkubus jest offline  
Stary 20-02-2017, 20:54   #114
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
A co z ekwipunkiem można zachować ten co posiadały postacie poprzednio.
Po przerobieniu na zasady młotka Dwalin miałby zbroje łuskową tarcze itd przez siebie wykonaną.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline  
Stary 21-02-2017, 19:13   #115
 
Hazard's Avatar
 
Reputacja: 1 Hazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputacjęHazard ma wspaniałą reputację
Pisałem już niby o tym z Kink na czacie, ale takie obwieszczenie dla wszystkich. Wraz z końcem mojej sesji Liber, znikam z Li na czas nieokreślony (obawiam się, że dosyć długi). Tak więc nie będę mógł brać udziału w sesji

Pozostało mi się pożegnać i podziękować za grę. Do zobaczenia (miejmy nadzieję) w przyszłości. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś razem zagramy.
 
Hazard jest offline  
Stary 21-02-2017, 19:23   #116
 
kinkubus's Avatar
 
Reputacja: 1 kinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputację
Ekwipunek startowy. Tarczę można kupić za 10 złota normalnie. Kolczugę możesz mieć taką z rękawami, bo można było wziąć z Bastionu, więc nagniemy trochę i powiedzmy, że to była Twoja.

Sadrax ma jakieś ograniczenie w noszeniu z tego co pamiętam, nie można czarować z pancerzem. Dwalin będzie mógł, jak wyda 100 doświadczenia na zdolność z profesji kapłana.

Teraz trzeba wybrać. Magiczny miecz z Czempiona (którym Dwalin nie był przed kasacją kart) czy osioł z przenośną kuźnią i resztą gratów?

A Hazarda żegnamy
Mógł zginąć na Worgu, to bym nie musiała go BNować. Na razie wychodzi mi, że zostają:
  • Cedryk jako Dwalin
  • Sadrax jako Sadrax
  • Pan Elf jako nowa postać
Googol nie wiem, podobno robi.
 

Ostatnio edytowane przez kinkubus : 21-02-2017 o 19:27.
kinkubus jest offline  
Stary 21-02-2017, 19:36   #117
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Czyli kurta skórzana + kolczuga z rękawami bo w młotku w ten sposób nosi pancerz, nigdzie w ekwipunku dla profesji nie ma samej część kolczugi bez ochraniajacego podkładu. Chyba że chodzi o zbroje kolczą, lecz wtedy to jest pełna zbroja kolcza dająca na wszystkich częściach ciała ochronę 3

Niech będzie magiczny miecz. A co z łukiem i tarczą? były użyciu.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 21-02-2017 o 20:46.
Cedryk jest offline  
Stary 21-02-2017, 20:27   #118
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał kinkubus Zobacz post
Sadrax ma jakieś ograniczenie w noszeniu z tego co pamiętam, nie można czarować z pancerzem.
Zgodnie z mechaniką warhammera są minusy do czarowania w zbroi, ale na upartego się da. Sadrax za to ma kota (Taa, jasne, ma... - Pan Mazgiller), który się na to nie zgodzi
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 21-02-2017, 21:05   #119
 
kinkubus's Avatar
 
Reputacja: 1 kinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputacjękinkubus ma wspaniałą reputację
Dobra. To tak.

Skórzana kurta + Kolczuga z rękawami + Skórzany hełm + Czepiec kolczy. To jest teraz zestaw gwardzisty. Daje to łącznie PZ:
Głowa: 3
Korpus: 3
Ręce: 3
Nogi: 2

Krótki łuk kosztuje 7 złota, tarcza 10. Macie na start 20, bez problemu można kupić. Nie ma tarczy ani łuku w zasobach Bastionu, więc trzeba kupić samemu.

Akolita może wykupić następujące rozwinięcia Kapłana:
Cechę: +1 Mag
Um.: Splatanie magii
Um.: Wykrywanie magii
Zd.: Magia prosta (kapłańska)
Zd.: Pancerz wiary

Żeby czarować, wystarczy kupić Magię prostą, bo zaczynacie z punktem Magii. Dodam jeszcze, że gramy bez składników magicznych. Za to macie +1 punkt Magii, chyba dobra zamiana.

Uczeń czarodzieja może wykupić rozwinięcia Wędrownego czarodzieja:
Cechę: +1 Mag (jeśli wykupił swoje +1)
Um.: splatanie magii na +10
Um.: wykrywanie magii na +10
Zd.: Magia tajemna (jeśli ma magię prostą)
Zd.: Magię czarnoksięską (jeśli ma prostą)
Zd.: Magię powszechną do dwóch razy (jeśli ma prostą)

Dla Sadraxa bym wzięła magię tajemną i tyle w zasadzie potrzebuje. Za trzy rozwinięcia (200 pd + darmowe) mógłby posiąść +2 Mag i Magię tajemną.
 
kinkubus jest offline  
Stary 21-02-2017, 21:28   #120
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał kinkubus Zobacz post
Dla Sadraxa bym wzięła magię tajemną i tyle w zasadzie potrzebuje. Za trzy rozwinięcia (200 pd + darmowe) mógłby posiąść +2 Mag i Magię tajemną.
I tak wziął. A za dwa rozwinięcia darmowe chowańca i jego 100 PD kupię zdolność specjalną chowańca (koszt to 300PD) - połączenie telepatyczne. Lepszy do czarowania byłby "magiczny katalizator (miałbym 3 a nie 2 magii) albo głos rozsądku (możliwy przerzut przy każdym rzucaniu czaru gdy jest ryzyko przekleństwa Tzentzeeha), ale z historii wychodzi, ze telepatia pasuje najbardziej.

Jeszcze wybór dwóch umiejętności, ekwipunku i tradycji magii mi pozostał.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172