Doszliśmy do takich drobnych zmian w trakcie tworzenia kart.
1) Akolici/Kapłani wraz z magią prostą otrzymują dodatkowe dwa zaklęcia z podręcznika Tome of Salvation. Takie proste, z poziomem trudności 4-6. Zgłaszać się po odbiór do mnie, to zaproponuję lub samemu wybrać, jak ma się podręcznik.
2) Będzie odpędzanie nieumarłych. Chcę, żeby było, ponieważ nieumarłych łatwiej spotkać, niż w świecie Warhammera. Jeszcze nie wiem jak, ale będzie.
3) Magowie mają dwie opcje. Dzika Magia na zasadach Warhammera lub z Księgą Magii, czyli bardziej po D&D. Drugi wariant pozwala posiadać zaklęcia z innych ścieżek magicznych, ale w zamian jest to ograniczona lista. Tj. dziki mag ma wszystkie zaklęcia swojego kolegium, książkowy może sobie przebierać, ale nie ma wszystkich ze swojej specjalizacji i musi się nowych uczyć w trakcie gry.
Dzicy magowie dostają wszystkie zaklęcia z Królestw Magii, bez podziału na ścieżki.
4) Możecie sprzedać startowy ekwipunek za pełną cenę. To by znaczyło, że wojownicy zaczynają z większą ilością złota, czyli tak samo jak w D&D