Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-02-2017, 01:23   #240
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 7 - Pierwsza śmierć (Rain)

- Ok, post jest. Co do terminu tej tury dla was na odpis posta to do pt. 03.III czyli by weekend był na mój opis. Daję też dobę na wrzucanie postów od razu pod mój post jeśli ktoś chce i da radę. W doc zaczynamy modzić od pn (27.II)

Stan Zdrowia:

Black 1 (Bradley): 9/10 (draśnięta)
Black 2 (Diaz): 9/10 (draśnięta)
Black 3 (Vaugh): 9/10 (draśnięty)
Black 4 (Graeff): 10/10 (zdrowy)
Black 5 (Krunt): 10/10 (zdrowa)
Black 6 (Terance): 10/10 (zdrowy)
Black 7 (Ortega): 7/10 (lek.ran)
Black 8 (Nash): 10/10 (zdrowa)
Black 9 (Rain): 0/10 (martwa)
Black 0 (Zcivicki): 11/12 (draśnięty)

Dron: 9/10 (draśnięty)



- Obie grupki niebieskich i czerwonych widzą się na holomapie w Obrożach więc dość dobrze orientują się w swojej lokalizacji i stanie (żywy, walczy, ranny, martwy). Wszyscy wiedzą wiec, że Black 9 zginęła i to mniej więcej w czasie rzeczywistym. Obie grupy nadal mają ze sobą łączność przez Obroże/komunikatory.

- Orientacyjnie do umówionego baru czerwoni mają ok 700 - 800 m częściwo przez pobojowisko (ok połowę) a resztę po drodze głównej. Niebiescy mają ok 400 - 500 m ale "za zakrętem" na głównej drodze więc jeszcze go nie widać. Czyli w prostej linii w tej chwili obie grupki są od siebie o ok 1 - 1.5 km.



@Sawanna - czerwoni (Vough, Graeff, Mathias, Nash i Zcivicki)


- Była deklarka użycia medykamentów od dwóch osób (Mike i Zombi), posterowałem Wam postaciami bez pytania i samowolnie rozszerzyłem deklarkę na całą grupę. Dlatego macie zużyte stimpaki a nieco pełniejsze Zdrowie.

- Doszliście do barykady w jednym kawałku i bez przygód. Mieliście chwilę czasu na ogarnięcie mniej więcej jak to wygląda. Jak pobojowisko tylko bez ludzkich ciał. Jest gorący tropik powyżej 40*C więc wszystko wokół śmierdzi padliną i chmarami much od których nie sposób się opędzić. No chyba, że ktoś ma heremtyczny pancerz.

- Barykada jest ewidnetnie skierowana przeciw szturmowi z głębi doliny. Jest to improwizowana konstrukcja z pojazdów, okopów, worków z piaskiem, zasieków, zapór, kilku miejscach z bronia maszynową i to wszystko przeorane ciałami xenos i lejami po artylerii/bombach.

- Barykada jest mocno ruszona przez walki zarówno przez eksplozje ciężkiego sprzętu jak i walki obrońców z potworami. Liczebnie ciał potworów na pobojowisku przed, na i za barykadą jest tyle, że na siły Black nie ma co liczyć, że zatrzymaliby taką chmarę.

- Los obrońców jest nieznany. Nie wiadomo czy potwory zrobiły coś z ciałami czy może zdołali się jakoś ewakuować.

- Opis barykady jak w poście jest po ogólnym rozejrzeniu się tu i tam. Jak ktoś coś więcej niech deklaruje to się zobaczy co się da albo nie da zrobić. Póki co żadnego aktywnego życia poza Parchami nie widać na barykadzie i pobojowisku.

- Co do zapasów jest standardowa broń długa piechoty jak karabinki, karabiny, broń maszynowa, magi do nich, granaty w schronie są stimpaki. Roboczo możecie uznać, że taki standardowy sprzęt raczej tam leży. Coś spoza tego co wymieniłem to pytać. Ktoś chce może sobie wymienić broń na coś z tej listy albo dobrać brakujący sprzęt. Jeśli ktoś chce może nawet przeciążyć postać i wziąć na zapas no ale niech właśnie liczy się z przeciążeniem > spowolnieniem swojej postaci. Póki trzymacie się razem spowolnienie jednej osoby oznacza spowolnienie całej grupy.

- Jeśli ktoś zachowa bierność, nie podeklaruje wzięcia czegoś dla swojej postaci to oznacza, że nie bierze nic i zostaje z tym co ma w tej chwili.

- W tej turze chciałbym od Was wiedzieć co i jak robicie z tym szabrowaniem barykady, co kto bierze/wymienia i jakie plany macie na to co potem.




@Dżungla - niebiescy (Bradley, Diaz, Krunt i Ortega).


- Rain zaatakowała potwora, ten puścił Ortegę i po namowie Bradley wrócili do busu. Osamotniona Rain przegrała walkę i zginęła, reszta niebieskich zwiała autobusem.

- Droga jest cały czas wąska, błotnista i taką prędkość jaką wyciąga Krunt tym busem jest w tych warunkach jazdą wyczynową. Ale i tak jest trudno prowadzić tak ciężki pojazd w takim błocie trzęsie wszystkimi na każdym wyboju.

- Nie było od nikogo deklarki użycia madykamentów więc nie używałem. Ale podczas jazdy jest okazja użyć jeśli ktoś chce. Bez deklarki oznacza, że nie chce i nie używa.

- Przy wylocie na główną jest lej i drzewiasty wiatrołom. Szybka metoda to test drajwerstwa x2. Raz na ominięcie leja dwa na pokonanie wiatrołomu. Krunt ma ok 50% szans na zdanie tych testów. Dwa suckesy oznaczają przemknięcie obok bez problemu. Porażka z wiatrołomem uszkodzenie busa, porażka z lejem wywrotkę lub wpanięcie do leju. Dwie porażki kumulację obydwu pechów.

- Wolna metoda jest bezpieczniejsza jeśli pw wysiądą i oczyszczą drogę to na spokojnie da się przejechać bez testów. Kwestia utraty ok 5 - 10 min. Ostateczną decyzję podejmuje Buka bo to jej postać prowadzi pojazd. No ale możecie sobie pogadać wszyscy na ten temat ale czekam na deklarację od Buki.

- Po drugiej stronie głównej drogi naprzeciw wylotu tą którą jedziecie widać przewrócony pikap. Raczej kiepskim stanie. Ale wygląda na wóz techniczny więc jest szansa, że coś tam się uchowło. Diaz zostało już tylko na 1 naprawę więc wesoło nie jest. Ale by to sprawdzić trzeba by się tam zatrzymać i poszabrowac tą brykę.

- W tej turze chciałbym od Was widzieć progres jak uporacie się z tym lejem, co robicie z tym pikapem i jak ewentualnie chcecie się dostać do tego baru czy nie itd.

- Coś niejasne czy co to pytać.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline