Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-03-2017, 08:43   #46
liliel
 
liliel's Avatar
 
Reputacja: 1 liliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputację
Odmeldowała się w caernie. Zrobiła swoje. Nie jej wina, że tak pusto. Pozostawał jednak problem jak zlokalizuje Czekoladkę. Wymyśli coś
- Louise poinformowała nas, że przyjdziesz - oznajmiła nagle siwowłosa, która wyrosła za plecami Psui.
- No i jestem - zaczęła buńczucznie ale zaraz zwiesiła pokornie głowę. - Taki nasz obowiązek. By poprosić starszyznę plemienia o pozwolenie by przebywać na ich ziemi.
-Witaj na ziemi Agatowego Szczepu. - Nieznajoma mówiła oficjalnym tonem. - Cóż cię do nas sprowadza...?- Zawiesiła głos jakby na coś czekała. Zapewne na przedstawienie się.
- Sprowadza mnie... nic. Właściwie nic, hehe - Psuja zaśmiała się niemrawo. - Biegam to tu, to tam. Ciągle w ruchu - palce przebierały trasę od dłoni staruszki po jej wychudzony bark. - Jak to Milczący Wędrowcy. Milczą i Wędrują. Chociaż... głównie chyba wędrują. Z milczeniem bywa gorzej. Choć to można zwalić na fazę księżyca. Ragabashe bywają gadatliwe. Złośliwe i gadatliwe.
- Nic nie dzieje się przypadkowo dziecko. - Kobieta była spokojna i opanowana mimo, że zachowanie Garou-gościa daleko odbiegało od przyjętych norm. - W tym i wędrówki. Sprowadzając cię do nas, Matka miała w tym swój cel.
- Też tak myślę - podjęła z entuzjazmem Psuja. Odszukała w kieszeni komórkę i wyświetliła focię Czekoladki. - Moja droga na przykład przecięła się z drogą tego Garou. Znasz go może?
-Znam.
- Louise mówiła, że znajdę go tutaj.
- Dobrze cię poinformowała.
- Toooo gdzie jest? - dziewczyna rozglądała się wokoło. - Jeśli sprawy formalne mamy już za sobą chciałabym z nim porozmawiać.