Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-03-2017, 10:23   #12
kwojt
 
Reputacja: 1 kwojt nie jest za bardzo znany
Mi chodziło o to, co pisze Clutterbane, czyli na przykład czym zająć gracza, kiedy mu postać padnie

A pomysł z bronią super, faktycznie Neuroszka tego nie przewidziała, nie wiem czy wykorzystywać to jako złoty środek na śmierć, bo jednak co krytyk w głowę to krytyk w głowę, ale można to chyba wykorzystać np przy krytyku na rękę, którą trzyma broń. Tudzież niszczyć inne fanty przy innych częściach ciała, żeby broń nie robiła za miecz świetlny

Ale tak czy siak nie zależy mi jakoś szczególnie na tym, żeby za wszelką cenę ocalić postać, tylko dać graczowi poczuć konsekwencję decyzji, ale też go potem czymś zająć, żeby się nie nudził. Pomysł z NPCami wydaje się fajny, czytam teraz "Play Dirty", tam też jest to wykorzystywane i może sam kiedyś tego użyję, ale muszę pilnować, żeby nie dać jakiejś postaci, która ma ukryty plot twist.
 
kwojt jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem