Siemka
- Co do śmiertelności w neuro to może być spora. W końcu szturmówka zadaje 1 R.Cię bazowo więc triplet zadaje 3xR.Cię czyli jakiekolwiek trafienie ze szturmówki (M 16, kałach) taki tripletem oznacza śmierć postaci lub celu wielkości podobnej do dorosłego człowieka.
- Osłabienie efektów trafienia poprzez zamianę Ran na jakieś zniszczenia sprzętu jest niezłe. Stosuję u siebie na sesji czasem. Zwłaszcza jeśli postać nie ma pancerza no albo miałaby zginąć. Daję wybór albo zniszczenie przedmiotu albo otrzymanie Rany. No ale ja najczęściej prowadzę "długie" sesje gdzie Gracze długo grają swoimi postaciami i jest mnóstwo okazji by BG oberwał czy wpadł w tarapaty. Jakby sesja miała być na jednostrzał i wygrzew to śmierć to śmierć i na tym ma polegać sens sesji.
- Co do śmierci BG w środku sesji można przekazać Graczowi jakiegoś BN. Zwłaszcza jak dany Gracz czy Gracze lubią jakąś postać. Albo jeśli jest możliwość dać kontrolować Graczowi jakąś postać z Kontaktów (choć to na sesjach najczęściej mało realne no ale jeśli patrzeć pod kątem przekazywania jakiegoś BN to można i pomyśleć o tych BN z Kontaktów). My tak praktykowaliśmy na sesjach stołowych gdy komuś postać zginęła a środek/początek sesji i tak ani iść do domu ani siedzieć i patrzyć jak inni grają.