Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-03-2017, 08:29   #19
Raga
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Mnie się najbardziej podoba alternatywa uszkodzenia elementów ekwipunku.
W systemie który prowadzę (Mutant Chronicles) mamy system punktów HP (BP) dla poszczególnych lokacji ciała.
Czasem jeśli gracz dostaje potężne trafienie w walce wręcz to opisowo można rozłożyć obrażenia na dwie przyległe lokacje.

(Piszę z perspektywy sagi/sandboxa)
Na jednej sesji wszyscy gracze stracili przytomność w jednej z pomniejszych potyczek w środku scenariusza planowanego na 3-4 spotkania (jak zwykle).
Obserwując ich smętne miny i oczy a'la kotek ze Shreka przyszedł mi do głowy pomysł wymagający jednak przerobienia scenariusza, gdyż gracza nie mieli się tak wcześnie dowiedzieć, że nieświadomie wykonywali akurat zadanie dla NPCa będącego po tej "złej stronie".
Mając w zanadrzu jakiegoś heretyka/nefarytę/cdemona/czarnoksięznika/nekromantę można przejąć kontrolę nad jednym z graczy i opisać mu jego działania z pierwszej osoby.
Konsekwencją tego może być na przykład dla tego gracza nieumiejętność naturalnego leczenia ran, permanentna strata współczynników "umysłowych", skaza/spaczenie itp.
W każdym bądź razie gracze byli zachwyceni pod względem fabularnym, ich postacie przeżyły, doszedł wątek chęci wyleczenia spaczenia, poza potrzebą przerobienia scenariusza same plusy.
 
Raga jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem