Wątek: [SF] Parchy
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-03-2017, 21:51   #70
Czarna
 
Czarna's Avatar
 
Reputacja: 1 Czarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputacjęCzarna ma wspaniałą reputację
Pisane wspólnie z Buką, Kinkubus, MG, Zombianną i Zuzu

Otrzymany panel należał do operatora, kogoś specjalizującego się w obsłudze i użytkowaniu dronów. Brown 0 przyjęła go, obejrzała i odpaliła interfejs.
- Co prawda to nie moja działka, nie znam się na latadełkach… hmmm, zabezpieczone. Znał się na robocie, dobry był - zmarszczyła czoło, brnąc w linijki kodu i kręcąc głową, aż do chwili gdy uśmiechnęła się szeroko, a maszyna nad ich głowami zrobiła łagodny łuk i zawróciła, zawisając nad autobusem - Ale nie dość dobry. Funkcje bojowe są ciężkie do ogarnięcia bez szkolenia, ale same kamery i spokojny lot nie będzie stanowił większego problemu. - Pokiwała zadowolona głową, ustawiając system na autofollow za panelem. Wtedy mniej więcej usłyszała swoje nazwisko. Podniosła wzrok i podeszła do nowoprzybyłej dwójki, czekając aż Ósma skończy składać zeznania.