Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-03-2017, 15:42   #445
Mike
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Do 8 akcji to raczej nie dojdziemy Aż tak daleko w przyszłość nie wybiegałem. I takie wartości nie były testowane.

Cytat:
Nawet przy 5-6 to już będzie nudne.
A masz może jakieś rozwiązanie?
Bo w miarę użytkowania, też widzę pojawiające się luki. I faktycznie wygląda na to, że najlepiej się sprawdza przy 3-4 akcjach.


Cytat:
Może po prostu zasada, że nie można zadać mniej, niż 1 obrażeń? Albo taka, że rany mogą wynosić nawet 0 obrażeń i po prostu się wciąż liczyć, osłabiając przeciwnika?
Minimalne obrażania to raczej zły pomysł. Jest na tyle mało HP, że za szybko by padali walczący. Zwłaszcza, że nie trzeba zabrać wszystkich HP tylko zadać 3 ciężkie rany by znokautować.

Hmm, może ewentualnie zmniejszenie rodzaju ran o jeden w dół, czyli z ciężkich średnie, ze średnich lekki, a z lekkich nic.
 
Mike jest offline