Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-04-2017, 15:27   #602
hen_cerbin
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał druidh Zobacz post
Hmm... Mechanika mam wrażenie faworyzuje przesłuchującego, podobnie z resztą jak literatura.
Masz dobre wrażenie. Nazywam to zasadą rzeczywistości. Jeśli jedna osoba ma zawiązane oczy i jest przywiązana do drzewa a druga do niej strzela z pięciu metrów, to mechanika będzie faworyzować tę drugą na podobnej zasadzie


Cytat:
strategię optymalną zakładającą 3 punkty szczęścia na dzień,
Dwa problemy:
1. PS nie daje gwarancji sukcesu.
2. W tej sesji 3 PS były na cały prolog, co już kilka razy było zaznaczane.


Cytat:
Przesłuchanie zakłada, że jest jakaś prawda, zgodna ze stanem faktycznym gry, po której powiedzeniu Leo przestanie być przesłuchiwany, bo ją powiedział.
Pytanie, czy jest możliwość, że Leo sprzeda przesłuchującemu jakąś wersję prawdy, w którą przesłuchujący uwierzy i którą ewentualnie może próbować poddać weryfikacji.
Z tego hen co napisałeś bohater będzie musiał powiedzieć prawdę po nieudanym zdaniu testu siły woli, dobrze rozumiem?
"Jakąś prawdę", tak. "Prawda" bardziej w znaczeniu "coś w co uwierzą". Oczywiście tym łatwiej ich przekonać gdy słowom bliżej jest do tego w co wierzysz.
Rozróżniłem: test SW gdy nie chcesz odpowiadać na pytania (udany: nie odpowiadasz, nieudany - ból/strach jest nie do wytrzymania, musisz coś odpowiedzieć), przekonywanie gdy odpowiadasz.

Rozegramy to na docu jeśli będzie trzeba.

P.S. I nie zapominajmy o Punktach Obłędu
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline