Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-06-2007, 11:39   #24
Amman
 
Amman's Avatar
 
Reputacja: 1 Amman ma wspaniałą przyszłośćAmman ma wspaniałą przyszłośćAmman ma wspaniałą przyszłośćAmman ma wspaniałą przyszłośćAmman ma wspaniałą przyszłośćAmman ma wspaniałą przyszłośćAmman ma wspaniałą przyszłośćAmman ma wspaniałą przyszłośćAmman ma wspaniałą przyszłośćAmman ma wspaniałą przyszłośćAmman ma wspaniałą przyszłość
Your Pokéname is:
Eepuff
Profile
You live in the steppes of Madagascar, and your diet consists mostly of twigs, macaroni and cheese and nectar.
Charisteriach
(Combat and Non-combat)
You can spit Dr. Pepper. You can drink water. You can shoot force bolts. You can puke hot death. You have big hair. You can spit evil glances. You can resist wind. You can shoot maple syrup. You can spit poison.
Natural Enemies
Your natural enemy is Nidopit.




Demon-a nie bylem w stanie zrobić (mój angielski nie jest aż tak zaawansowany :P)
-------------------------------
EDIT: znalazłem inny link do D&D, to chyba to samo klik
-------------------------------
EDIT2:
D&D:

Charakter:
Praworządny Neutralny - postacie, dla których musi istnieć porządek rzeczy. Nie ważne czy będzie on ustalony przez siły dobra czy zła.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapomniają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karancję, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:
Kleryk - duchowni są pośrednikami między sferą ziemską a boską (lub piekielną). Dobry kapłan pomaga potrzebującym, natomiast zły stara się szerzyć po świecie wizje swego okrutnego bóstwa. Wszyscy kapłani potrafią leczyć rany i zawracać ludzi stojących na krawędzi śmierci, a potężniejsi z nich umieją nawet wskrzeszać zmarłych. Mają też władzę nad nieumarłymi i potrafią odpędzać a nawet niszczyć owe stwory. Są wyszkoleni w używaniu prostej broni i mogą bez przeszkód używać wszelkich pancerzy i tarcz, ponieważ opancerzenie nie wpływa na zaklęcia kapłańskie. Poza swoim zwykłym zestawem zaklęć każdy kapłan wybiera specjalizację w dwóch sferach potęgi swojego bóstwa. Zapewniają one kapłanowi dostęp do mocy specjalnych oraz zaklęć, których w innym przypadku nie mógłby się nauczyć. Kapłan powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć jakie może opanować.

Druga Klasa:
Bard - często pełnią rolę negocjatorów, posłańców, zwiadowców i szpiegów. Uwielbiają towarzyszyć bohaterom i złoczyńcom, by być naocznymi świadkami bohaterskim (lub makabrycznych) czynów, ponieważ Bard opowiadający historię, którą sam przeżył, zyskusje sławę. Bardowie potrafią rzucać zaklęcia mistyczne bez uprzedniego przygotowania, podobnie jak czarownicy. Ponadto dzielą pewne specjalne zdolności z łotrzykami, a ich wiedza o przedmiotach jest niemal niezrównana. Wysoka charyzma umożliwia bardowi używanie zaklęć wysokich poziomów.

Bóstwo:
Helm
 
__________________
Wiecie że w człowieku ukryte jest zło?? cZŁOwiek...

gg:10518073 zazwyczaj na chwilę - pisać jak niedostępny, odpiszę jak będę

Ostatnio edytowane przez Amman : 09-06-2007 o 11:53.
Amman jest offline