Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-06-2017, 00:53   #420
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Ok pouzupełniałem trochę ściągę mechową i dopisałem tam parę rzeczy. Głównie uporządkowałem claymore i plastik.

- Leniwcom podaję link: https://docs.google.com/document/d/1...Kr-x7-eE/edit#

- Plastik i claymore są rozpisane przy broni obszarowej na str. 43.

- Rozpisałem też mechę Zwarcia na 59 str.

- A dla superleniwych przeklejam tekst o wybuchowych zabawkach.


Mina p.piechotna kierunkowa (claymore) - charakterystyczny typ miny w kształcie lekko wygiętego prostokąta o dłuższym boku ok 20 cm i masie ok 1 kg. Przeznaczona do zwalczania siły żywej. W czasie eksplozji uruchamia charakterystyczny łuk w stronę wygiętej części. Strefa rażenia w tym półkolu to ok 100 m. W tym półkolu zadaje obrażenia jak każda inna broń obszarowa o sile 5 każdemu celowi jaki się znajdzie na tym obszarze. OP chroni przed obrażeniami podobnie jak przy innych eksplozjach. Claymore jest dużo większy niż granat i zajmuje 1 slot. Użycie claymora zajmuje 2 Akcje (jedna na dobycie, druga na przygotwanie, ustawienie i uzbrojenie). Jest to broń dwuręczna by manewrować miną należy mieć obie dłonie wolne. Minę ustawia się w kierunku przeciwnika na niewielkim, rozkładanym stojaku. Odpalić można instalując przed wypukłą częścią potykacz jaki uruchomi przeciwnik, czasowo lub zdalnie.



Plastik - plastyczny mieszanina różnych materiałów wybuchowych C 6 zwany popularnie plastikiem. Ma konsystencję plasteliny i w szturmowej wersji jest pakowana w nieduże kostki wielkości przeciętnego magazynka broni szturmowej lub paczki papierosów. W tej formie są idiotoodporne i użycie ich nie jest bardziej skomplikowane od użycia standardowego granatu. Dopiero przygotowanie materiałów wybuchowych, ich kompozycja, pakowanie, przymiarki pod zniszczenie jakiegoś obiektu wymaga znajomości tematu czyli umiejętności profesyjnej Mat. Wybuchowe. Materiał C 6 jest odporny na większość czynników zewnętrznych i np. podpalony zwyczajnie się pali jak rozpałka na grilla ale nie eksploduje, podobnie trafienie pociskiem nie powinni wywołać eksplozji. Dopiero detonator wzbudza w nim odpowiednią reakcję. Użycie plastiku to 2 Akcje (1-dna to dobycie przedmiotu, przyczepienie go a 2-ga to ustawienie detonatora). Jest to broń dwuręczna więc wymaga dwóch dłoni by jej swobodnie użyć. Detonator można ustawić na jakiś czas lub odpalić zdalnie. Na 1 slot wchodzą 3 plastiki. Zaczepy pozwalają go przyczepić do większości powierzchni jak ściany, drzwi, płyty pancerza itd. Eksplozja jest na tyle silna, że jeśli coś nie ma odporności pancerza czołgu lub podobnej to ulega zniszczeniu. Plastikiem można wyrwać dziurę w ścianie, zniszczyć standardowe czy nawet wzmocnione drzwi lub użyć do zniszczenia siły żywej w niedużym pomieszczeniu jak zwykłym granatem. Siła eksplozji jest zależna od MG, orientacyjnie plastik jest zdolny do zniszczenia większości “normalnych” obiektów dlatego nie podaję jego cyfrowej wartości.


---

- Ktoś ma coś do skomentowania konstruktywnego czy inne uwagi to niech mówi albo jak coś niejasne to też niech mówi


FAQ

Uzupełnanie ekwipunku

- W tej turze (19-tej) wyszedł problem z uzupełnianiem ekwipunku w Checkpointach. Spora rozbieżność między moim czekaniem na deklarację co kto bierza a nastawieniem, że oczywista oczywistość, że BG aututomatycznie uzupełnia co potrzeba. By ukrócić tą rozbieżność zrobimy tak: sprzęt z zestawu startowego, te wszystkie CZ, stimpaki, medpaki itd. co wszyscy mają bardzo zbliżony uzupełnia się w CH automatycznie i bez deklaracji o ile jest czas na to (np. nie toczy się walka i nie lecą Akcje, kulanie itd. gdzie limit czynności jest restrykcyjny). Po prostu BG ma w nawyku, że uzupełnia "do pełna" swoje braki z zestawu startowego i nie trzeba tego deklarować. Indywidualny ekwipunek czyli te wszystkie magi, granaty, plastiki, broń, zmiana pancerza itd. jednak jest na głowie BG. Jeśli tego nie podeklaruje to tego nie ma. Jeśli by wyszło, że był w CH i robił cośtam a nie podał deklaracji co bierze to wychodzi z tym ekwipunkiem jaki miał. W takim wypadku Gracz zdaje się na wolę MG czyli moją. A ja wtedy uznam, że postać bierze to co wszyscy, co kazał szef albo rzucę monetą. Pilnowanie ekwipunku BG to sprawa Gracza a nie MG. MG uzupełna na bieżąco zużycie sprzętu i nie jest jego fuchą dbać o tamagoczi BG.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 06-06-2017 o 01:14.
Pipboy79 jest offline