25-05-2017, 03:49 | #411 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Lemi - Akcja - integracja jest w doc do Twojego hiroła Nawet MG coś tam się jakby pytał o coś
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
25-05-2017, 19:05 | #412 |
Reputacja: 1 | Ha patrzcie go 3 dni czekał żeby w nocy z zaskoczenia odpowiedzieć i nagle odpowiada i pogania
__________________ A Goddamn Rat Pack! |
26-05-2017, 00:54 | #413 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
27-05-2017, 14:19 | #414 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Lemi - Rusza żwawo gdzie Twój hiroł?
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
27-05-2017, 22:22 | #415 |
Reputacja: 1 | Tam gdzie kobiety wino i śpiew ^^ A zapomniałem, ma obroże i masę zergów do okoła, a zresztą samemu pić wino i śpiewać kiepsko więc chyba pójdzie za pierwotnym planem i dołączy do towarzyszy broni
__________________ A Goddamn Rat Pack! |
29-05-2017, 05:10 | #416 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Ok, post jest. Co do terminu tej tury dla was na odpis i wrzucenie posta to do pt. 02.VI czyli by weekend był na mój opis. Stan Zdrowia: Black 1 (Bradley): 0/10 (KIA) Black 2 (Diaz): 9/10 (draśnięta) Black 3 (Vaugh): 0/10 (KIA) Black 4 (Graeff): 9/10 (draśnięty; kwas) Black 5 (Krunt): 0/10 (KIA) Black 6 (Terance): 10/10 (zdrowy; kwas) Black 7 (Ortega): 10/10 (zdrowy) Black 8 (Nash): 9/10 (draśnięta) Black 9 (Rain): 0/10 (KIA) Black 0 (Zcivicki): 10/12 (draśnięty; kwas) Brown 0 (Vinogradova): 10/10 (zdrowa) Green (Horst): 9/10 (draśnięty) Dron: 9/10 (draśnięty) + 3/6 rakiet. - Minęło ok 5 minut w tej turze. Obecnie jest 80 min + 60 dla grupy Black i Green oraz 65 min + 60 dla Brown 0. - Jest godz 33:40. Grupy Black i Green mają limit czasu do 35:00. Brown do 34:45. (jestem już z lekko tomny więc sorry jak coś zgapię) Black 4, 6 i 0 - Black 0 strzelił do nadbiegającego xenos i zabił go. Do dwóch następnych strzelili Black 4 i 0 z takim samym efektem. - Black 6 udało się dotrzeć do pomieszczenia gdzie jest pozostała dwójka. Macię więc wspólną akcję we trzech. W doc też. - Plastik rzucony przez Black 6 jeszcze nie wybuchł. - Większy xenos stoi w dwrzwiach między korytarzem a pomieszczeniem (work room jeśli dobrze widzę). Zaś Black 6 leży w drzwiach między work room a pozostałą dwójką Parchów. Czyli w tej chwili jest przejście na oścież od korytarza do laba gdzie jest wasza trójka. - Duży stwór strzelił kwasem. Cel obszarowy więc oberwaliście wszyscy. Kwas przeżera się przez pancerz niszcząc OP o 1 w każdej turze. (działa przez 3 tury). Można go zneutralizować używając CZ (Black 4 ma jeszcze jeden, pozostali po dwa). Użycie CZ to 1 Akcja. - Przez drzwi wbiegają małe xenosy. W tej chwili są w woork room. Jeśli nie zamknie się drzwi do was w 1 Akcji 1 Tury to zdążą wbiec do środka gdzie jest Wasza trójka. - Black 6 leży na podłodze. Może powstać na nogi za 1 Akcję (ed. Powalenie). Ale nawet leżąc może się odsunąć by dało się zamknąć drzwi. Green 4 - Dotarłeś do swojego Checkpoint. Jest na tyle blisko, że możesz zaczynać go otwierać i grzebać w środku. W środku ze sprzętu jest większość standardowego sprzętu ze zbrojowni. Więc po prostu kwestia co bierzesz/używasz. Jak coś nie jasne czy jest czy nie to pytaj - Masz jednak pościg na karku. Ile, co i ile czasu niezbyt wiadomo. Ale pewnie w dotrą w mniej niż minutę. Black 8 - Zanim wsiądziecie do vana masz czas przeładować granatnik albo rzucić ręcznie granatem tak samo jak Patinio. Wybierz jakiś granat jaki używasz wówczas. Wybierz też granat jaki wziął Patinio. - Mahler wjechał w klub. Nie musiał się zbierać z podłogi więc wstał trochę szybciej. Wybite przejście wąskie jest na tyle, że daje szansę zablokować 1 - 2 granatami zapalającymi. Długo to nie zatrzyma xenos ale trochę czasu wam da. Brown 0 - Karl spotkał kolegów z pracy. I gorąco i gwałtownie się z nimi przywitał. - Do łóżka przykuta jest jakaś wydziarana na twarzy laska. Jest jakaś niemrawa/nietomna itd. Black 2 i 7 - Oczyszczenie "1-ki" albo się udało albo maluchy tak się pochowały, że nie idzie ich znaleźć. Prowizorycznie więc Black 7 zamknął ten lokal. - Black 7 uruchomił przypadkiem holo. Nagranie jak w poście. To co w poście to tak co można załapać po jednym obejrzeniu.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
30-05-2017, 21:39 | #417 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Lemi - Z Waszej trójki w labie brakuje deklarki Twojego hiroła. Jak do jutra w tą porę nic nie odpiszesz ani nie podeklarujesz uznam, że wykonujesz polecenie Zcivickiego.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
04-06-2017, 10:03 | #418 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | - Post jest ale komenty dam jak wstanę
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
05-06-2017, 04:24 | #419 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Tura 20 - Kocioł (33:45) Ok, post jest. Co do terminu tej tury dla was na odpis i wrzucenie posta to do pt. 09.VI czyli by weekend był na mój opis. Stan Zdrowia: Black 1 (Bradley): 0/10 (KIA) Black 2 (Diaz): 9/10 (draśnięta) Black 3 (Vaugh): 0/10 (KIA) Black 4 (Graeff): 5/10 (poważny) Black 5 (Krunt): 0/10 (KIA) Black 6 (Terance): 7/10 (ranny) Black 7 (Ortega): 10/10 (zdrowy) Black 8 (Nash): 8/10 (ranna) Black 9 (Rain): 0/10 (KIA) Black 0 (Zcivicki): 10/12 (draśnięty) Brown 0 (Vinogradova): 10/10 (zdrowa) Green (Horst): 9/10 (draśnięty) Dron: 9/10 (draśnięty) + 3/6 rakiet. - Minęło ok 5 minut w tej turze. Obecnie jest 75 min + 60 dla grupy Black; Green ma końcówkę czasu z Green 4 (75 min) i czas z Green 5 (180 min) razem więc ma 75 + 180 min i 60 min rezerwy. Brown 0 ma 60 min + 60. - Jest godz 33:45. Grupy Black i Green mają limit czasu do 35:00. Brown do 34:45. - Ostrzał artyleryjski/fala xenos powinny się zacząć ok 34:00 - 34:30. Green 4 - Horstowi udało się wykonać swoje zadanie w Green 4 więc dostał kolejne w Green 5. Wyrobił się w "4" przed czasem więc ma ten bonus czasowy gdy wedle planu powinien zaliczać 4-kę. Stąd zapis czasu jak 75 min z CH 4 i standardowe 180 min z CH 5. Piszę to oddzielnie by nie było jakiś skoków czasowych w tych cyferkach z 1 h na 4 h. - Uaktualniłem exelową mapkę. Green 4 jest na rozdrożu i właścwie może pojechać w każdą stronę. Plusy i minusy opcji mniej więcej zostały nakreślone w poście. - Kobieta jest ubrania po cywilnemu i wygląda jak cywil w taką pogodę zazwyczaj się ubiera. Z bliska też nie wygląda by miała jakąś broń. - Trochę zgapiłem pytanie Horsta do niej. Sorasy :/ Ale możesz uznać, że odpowiada coś w stylu, że próbuje zwiać obcym i nie dać się zabić. W trakcie jazdy jednak trudno prowadzić rozmowę bo trzeba krzyczeć. Black 4, 6 i 0 - Alarmy i światała nadal są uruchomione więc nadal macie mod -2 za hałas, dym, migające światła itd. - Black 6 nie użył CZ na czas więc kwas wypala mu pancerz. OP spada mu z 7+ na 9+. - Plastik który rzucił Black 6 eksplodował. Ale byliście już za paroma drzwiami i ścianami by obserwować efekt. - Efekt kwasu i oszołomienia już zszedł więc pod tym względem macie czyste konto. - Dobiegliście do pomieszczenia które sąsiaduje z tym skąd wysłano sygnał alarmowy. Na mapie to taka niezbyt duża klitka. Jesteście tam oznaczeni jako "B" i jesteście tam wszyscy trzej. - Kierunki lewe i prawe w poście to względem mapy. Czyli "drzwi na lewo" to po lewej stronie mapy itd. Zaznaczam bo czasem opisuję z perspektywy postaci i wówczas lewa to lewa strona postaci a nie mapy. - Drzwi lewe i prawe są zamknięte. Nie wiadomo, na klamkę, na klucz czy jeszcze inaczej, dopiero wpadliście do środka. - Przynajmniej jedna osoba musi mocować się z drzwiami południowymi. Wybierzcie sobie kto. Jak wszyscy zaczną robić coś innego niż próbować zamknąć drzwi to xenos wlewają się do środka. - Osoba która mocuje się z drzwiami musi zdać test Siły. Jeśli zda uda mu się zmiażdżyć czy wypchnąć xenos. Osoba ta nie może robić nic innego (strzelać, walczyć itd.). Jeśli wypadnie 10 czyli pech, wtedy 1-3 małe xenosy dostaje się do środka. - Jedna osoba może pomagać z drzwiami. Albo strzela/uderza xenosy w drzwiach, wówczas pierwsza osoba ma łatwiejszy test o 1 albo razem z nią mocuje się z drzwiami wtedy jest związana akcją tak samo i jeśli pierwsza osoba obleje test wówczas druga osoba może kulnąć dodatkowo za siebie. - Trzecia osoba ma wolne więc sobie podecydujcie co kto robi tą trzecią osobą. - Wszystkie drzwi w tej klitce są podwójne i każde skrzydło drzwi ma wąską szybkę tak mniej więcej jak na obrazku w poście. Widać przez nie część pomieszczenia. Przy drzwiach od zachodniej (na mapie po lewej) strony są 2 małe xenosy. Raczej nie powinny przedostać się przez drzwi nawet jeśli są zamknięte tylko na klamkę. Black 8 - Masz tą turę by wyciągnąć Amandę i dr. Jenkinsa ze sterówki. Jeśli się nie uda to zginą. - Drzwi do sterówki są zatrzaśnięte ot tak najwyraźniej nie pyknął. Granat p.panc powinien bez większych trudności przebić się przez zamek i wtedy drzwi powinny stanąć otworem. - Patinio i Mahler rozstawili się po dwóch krańcach korytarza. Patinio filuje na koniec z którego przyszliście a Mahler na przeciwny. Między nimi jest wejście do sterówki i Black 8. - Black 8 ma w zapasie 1 turę. W tym czasie Patinio strzelał i rzucił granat a Mahler zmienił broń i strzelał z pistoletu. Nash więc ma tą turę do rozdysponowania. - Do wind o jakich mówi Mahler jest ok 20 m. Ze światłem tam słabo więc bez latarek itd. cinszko. Alternatywą jest przebicie się przez klatkę schodową lub wymyśleć coś samemu. - Patinio oberwał jakimś gazem. Możecie założyć gazmaski i to jak użycie przedmiotu 1 Akcja. Chronologicznie to jest po tej 1 Turze więc tak niezbyt by zakładać gazmaskę w tym czasie. Black 2 i 7 - Black 2 wytargała jakiegoś grubcia na zewnątrz. Ten sprzedaje takie wieści jak w poście. - Większość części z generatorami została sprawdzona więc po prawdzie do sprawdzenia niewiele już zostało. - Myk z kasą co rozbawił Ortegę jest właśnie jak on mówi. Wieźniowie mają zablokowane Klucze a wszystkie operacje z kasą idą przez Klucz więc nie mogą ani nic kupić, ani sprzedać, ani skitrać kasy itd. Brown 0 - Myk o jakim gadają Karl i Alle z łącznością jest właśnie taki. Jesteście zbyt głęboko by standardowy sprzęd dał radę się połączyć z powierzchnią. Trzeba by zbudować jakiś wzmacniacz albo dumać coś z jakimś przeniesieniem sygnału na zewnątrz przez coś w stylu anteny. Najwyraźniej Alle coś zmajstrował takiego. Inaczej same holo nadal by nie miało łączności. - To, że coś się odblokowało a nie było sygnału może coś mieć wspólnego z naprawieniem nadajników na dachu klubu. - Jak chcesz możesz towarzyszyć Karlowi i Alle, zostać Jorgensenem i Olsen no albo iść do Morvinovicza. Karl rozdał gliniarzom komunikatory więc możecie sobie pogadać nawet jak się rozdzielicie.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
06-06-2017, 00:53 | #420 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | - Ok pouzupełniałem trochę ściągę mechową i dopisałem tam parę rzeczy. Głównie uporządkowałem claymore i plastik. - Leniwcom podaję link: https://docs.google.com/document/d/1...Kr-x7-eE/edit# - Plastik i claymore są rozpisane przy broni obszarowej na str. 43. - Rozpisałem też mechę Zwarcia na 59 str. - A dla superleniwych przeklejam tekst o wybuchowych zabawkach. Mina p.piechotna kierunkowa (claymore) - charakterystyczny typ miny w kształcie lekko wygiętego prostokąta o dłuższym boku ok 20 cm i masie ok 1 kg. Przeznaczona do zwalczania siły żywej. W czasie eksplozji uruchamia charakterystyczny łuk w stronę wygiętej części. Strefa rażenia w tym półkolu to ok 100 m. W tym półkolu zadaje obrażenia jak każda inna broń obszarowa o sile 5 każdemu celowi jaki się znajdzie na tym obszarze. OP chroni przed obrażeniami podobnie jak przy innych eksplozjach. Claymore jest dużo większy niż granat i zajmuje 1 slot. Użycie claymora zajmuje 2 Akcje (jedna na dobycie, druga na przygotwanie, ustawienie i uzbrojenie). Jest to broń dwuręczna by manewrować miną należy mieć obie dłonie wolne. Minę ustawia się w kierunku przeciwnika na niewielkim, rozkładanym stojaku. Odpalić można instalując przed wypukłą częścią potykacz jaki uruchomi przeciwnik, czasowo lub zdalnie. Plastik - plastyczny mieszanina różnych materiałów wybuchowych C 6 zwany popularnie plastikiem. Ma konsystencję plasteliny i w szturmowej wersji jest pakowana w nieduże kostki wielkości przeciętnego magazynka broni szturmowej lub paczki papierosów. W tej formie są idiotoodporne i użycie ich nie jest bardziej skomplikowane od użycia standardowego granatu. Dopiero przygotowanie materiałów wybuchowych, ich kompozycja, pakowanie, przymiarki pod zniszczenie jakiegoś obiektu wymaga znajomości tematu czyli umiejętności profesyjnej Mat. Wybuchowe. Materiał C 6 jest odporny na większość czynników zewnętrznych i np. podpalony zwyczajnie się pali jak rozpałka na grilla ale nie eksploduje, podobnie trafienie pociskiem nie powinni wywołać eksplozji. Dopiero detonator wzbudza w nim odpowiednią reakcję. Użycie plastiku to 2 Akcje (1-dna to dobycie przedmiotu, przyczepienie go a 2-ga to ustawienie detonatora). Jest to broń dwuręczna więc wymaga dwóch dłoni by jej swobodnie użyć. Detonator można ustawić na jakiś czas lub odpalić zdalnie. Na 1 slot wchodzą 3 plastiki. Zaczepy pozwalają go przyczepić do większości powierzchni jak ściany, drzwi, płyty pancerza itd. Eksplozja jest na tyle silna, że jeśli coś nie ma odporności pancerza czołgu lub podobnej to ulega zniszczeniu. Plastikiem można wyrwać dziurę w ścianie, zniszczyć standardowe czy nawet wzmocnione drzwi lub użyć do zniszczenia siły żywej w niedużym pomieszczeniu jak zwykłym granatem. Siła eksplozji jest zależna od MG, orientacyjnie plastik jest zdolny do zniszczenia większości “normalnych” obiektów dlatego nie podaję jego cyfrowej wartości. --- - Ktoś ma coś do skomentowania konstruktywnego czy inne uwagi to niech mówi albo jak coś niejasne to też niech mówi FAQ Uzupełnanie ekwipunku - W tej turze (19-tej) wyszedł problem z uzupełnianiem ekwipunku w Checkpointach. Spora rozbieżność między moim czekaniem na deklarację co kto bierza a nastawieniem, że oczywista oczywistość, że BG aututomatycznie uzupełnia co potrzeba. By ukrócić tą rozbieżność zrobimy tak: sprzęt z zestawu startowego, te wszystkie CZ, stimpaki, medpaki itd. co wszyscy mają bardzo zbliżony uzupełnia się w CH automatycznie i bez deklaracji o ile jest czas na to (np. nie toczy się walka i nie lecą Akcje, kulanie itd. gdzie limit czynności jest restrykcyjny). Po prostu BG ma w nawyku, że uzupełnia "do pełna" swoje braki z zestawu startowego i nie trzeba tego deklarować. Indywidualny ekwipunek czyli te wszystkie magi, granaty, plastiki, broń, zmiana pancerza itd. jednak jest na głowie BG. Jeśli tego nie podeklaruje to tego nie ma. Jeśli by wyszło, że był w CH i robił cośtam a nie podał deklaracji co bierze to wychodzi z tym ekwipunkiem jaki miał. W takim wypadku Gracz zdaje się na wolę MG czyli moją. A ja wtedy uznam, że postać bierze to co wszyscy, co kazał szef albo rzucę monetą. Pilnowanie ekwipunku BG to sprawa Gracza a nie MG. MG uzupełna na bieżąco zużycie sprzętu i nie jest jego fuchą dbać o tamagoczi BG.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 06-06-2017 o 01:14. |