Mam pytanie odnośnie magicznych pancerzy, a dokładniej, czy jest jakiś efekt, który neguje/zmniejsza szansę na niepowodzenie magii wtajemniczeń? (Wiem, że wykonanie z mithrilu zmniejsza tą szansę o 10%, ale idzie mi o efekty z umagicznienia).
Do tego jeszcze pytanie odnośnie magicznej broni, a dokładniej wyliczania jej kosztu.
Chciałbym wiedzieć jaki będzie miał koszt gnomi młot z hakiem, którego oba końce miałby dodatkowy efekt. Młot w postaci porażenia (+1k6 od elektryczności), a hak mrozu (+1k6 od zimna).
Zatem w takim wypadku statystyki broni wyglądają tak:
1k6+1k6 elektryczność/1k4+1k6 zimno
+1 do trafienia każdym z końców
Cena: 620 (mistrzowska broń) + 4000 (dwa umagicznienia +1)
Czy tak:
1k6+1 (premia z umagicznienia)+1k6 elektryczność/1k4+1 (premia z umagicznienia)+1k6 zimno
+1 od trafienia każdym z końców
Cena: 620 + 4000 (dwa umagicznienia +1)
Czy jeszcze jakoś inaczej?
Ostatnio edytowane przez Zormar : 08-06-2017 o 23:19.
|