Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-06-2017, 12:21   #293
Ranghar
 
Ranghar's Avatar
 
Reputacja: 1 Ranghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputację
Wojna wciąż wrzała w mieście, gdy ruszyliście murami na południe do dzielnicy Umów. Zaklęcie przyśpieszenia od Bjorfa wygasło. Wróciliście do swoich bazowych punktów ruchu (3PR i1A). Co jakiś czas spotykaliście mniejszy orczy patrol na murach, który nie był dla was wyzwaniem. Po godzinie czasu dotarliście na miejsce. Przed wami stały 4 orki, a za nimi wznosiła się wieża obronna z 4 goblinami na szczycie. Po zdobyciu wierzy będzie można zejść na bruk i rozejrzeć się po tej części miasta.

Na wschodzie górował jeden olbrzymi budynek, który musiał należeć do królewskich gołębników. Za budynkiem na południowym wschodzie rozpoczynał się obszar zdominowany zielenią. Prowadził on do obszarów leśnych wewnątrz murów miasta, gdzie główne siły orków założy wartownię skupiającą siły wszystkich plemion. Zostaliście ostrzeżeni przez Agako, że co jakiś czas mogą z tamtego kierunku nadciągać siły wroga, które zmierzają na pole bitwy w dzielnicy Bram. Orczyca uważa, że najlepiej byłoby schować się przed patrolami pozwalając przejść im dalej.

Tymczasem zieloni na murach zauważyli waszą grupę i zajęli pozycje bojowe.

Mapa:



Brąz - Balkazar
Fiolet - Sybill
Niebieski - Axim
Jasnoniebieski -Draug
Pomarańcz - Bjorf
Zielony - Esmond
Czerwony - Rag
Cielisty - Edgar
Szary - Kargul
Żółty - Olaf
Jasnozielony - Ryfui
Biały - Grzmot
 

Ostatnio edytowane przez Ranghar : 12-06-2017 o 12:23.
Ranghar jest offline