Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-07-2017, 23:09   #935
Slaaneshi
 
Slaaneshi's Avatar
 
Reputacja: 1 Slaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumny
Cytat:
Napisał Avitto Zobacz post
co dalej z tymi wynikami na k10, k10^2 i k10^3.
Zauważyłem, że w Warhammerze zasadniczo wykonuje się trzy typy rzutów:
1k100 - test umiejętności
Xk10 - wartości różnych rzeczy (obrażeń, złota, punktów obłędu itd. itp.)
1k1000 - rzut na mutację z Księgi Spaczenia, ewentualnie na profesję w Career Compendium.

W związku z tym dla podanych danych generowane są takie trzy rzuty, następnie wybieram ten, który się aplikuje: k100, jeżeli był to test umiejętności, k10, jeżeli liczba obrażeń/uleczonych PŻ, k1000, profesja przy tworzeniu postaci. Na chłopski rozum "jaka wartość wypadła, dla którego rzutu".
Przykładowo, gdybyśmy zamiast leczenia rzucali na mutację, Waldek wylosowałby [120], czyli Dodatkowe stawy, co zaowocowałoby wykonaniem kolejnego rzutu, tym razem dla wartości 1k100 określającej które kończyny wykształcają podwójne stawy, następnie jeszcze przynajmniej jednego rzutu k10, żeby sprawdzić o ile zwiększy się przez to zręczność cyrulika
 
Slaaneshi jest offline