Cytat:
Mi pasuje. Widziałem też rozwiązanie bazujące na kumulujących się modyfikatorach (każdy kolejny atak z -20). Czyli przy WW = 80, pierwszy atak z 3 z WW=80, drugi z ww=60, a trzeci z ww=40.
|
Też jest dobre, tylko wydaje mi się, że nie rozwiązuje problemu spamu Ataków Wielokrotnych. Jeśli nikt nie wyraża sprzeciwu, to zastosujemy się do mojej reguły, ale żeby miało to sens nie tylko od strony mechanicznej, ale też fabularnej to ustalmy, że:
- Bonus z Szaleńczego Ataku stosowany jest do wszystkich ciosów
- Atakując z Wycelowaniem można wykonać tylko jeden atak. //Jest to wyjątek od reguły.
- Standardowy Atak pozwala wyprowadzić wszystkie ataki bez kar, ale pudło (podobnie jak w Szaleńczym Ataku) przerywa łańcuszek ataków
- Szarża daje bonus do wszystkich trzech ataków (pudło przerywa serię)
- Zgodnie z regułą - Atak Wielokrotny daje pewność, że wszystkie ataki zostaną wykonane bez reperkusji
- Ostrożny Atak pozwala wyprowadzić tyle ciosów ile posiada się ataków, ale kara -10% obowiązuje do wszystkich rzutów.
- Parowanie i Uniki również zaliczają się jako pudła, a przez to uniemożliwiają dalsze wyprowadzanie ciosów.
- Zdolność: Błyskawiczne Parowanie daje możliwość parowania po Ataku Wielokrotnym bez ograniczania liczby ataków postaci.
Pasuje? Wklejam to do pierwszego posta i jeśli nikt się nie sprzeciwia, to zaczniemy się do tego stosować. Walki staną się brutalniejsze i szybsze, bo ta sama zasada tyczy się obu stron.