Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-08-2017, 15:53   #10
fujiyamama
 
fujiyamama's Avatar
 
Reputacja: 1 fujiyamama ma wspaniałą reputacjęfujiyamama ma wspaniałą reputacjęfujiyamama ma wspaniałą reputacjęfujiyamama ma wspaniałą reputacjęfujiyamama ma wspaniałą reputacjęfujiyamama ma wspaniałą reputacjęfujiyamama ma wspaniałą reputacjęfujiyamama ma wspaniałą reputacjęfujiyamama ma wspaniałą reputacjęfujiyamama ma wspaniałą reputacjęfujiyamama ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Okaryna Zobacz post
Mogę w razie czego liczyć na pomoc co do samej mechaniki?
Jasne, jakby co to PW.

Mechanika 5 wydaje mi się właśnie fajna, bo w pewnym sensie "prowadzi" za rękę, dając jednocześnie dużo szerokich, grywalnych archetypów w których można się z powodzeniem odnaleźć. Ogólnie rzecz ujmując tworzenie postaci jest bardzo podobne do np 3.5 z tym, że: zazwyczaj na poziomie 3 dodaje się do swojej klasy archetyp, czyli dalszą "specjalizację" klasową. Dodatkową pomocą w customizacji postaci jest wybierany z kilkunastu opcji background, czyli bonusowe umiejętności i wyposażenie przyznawane w ramach "punktów za pochodzenie".

A i wydaje mi się, że to jest pomocne narzędzie:

D&D 5e Character Builder/Generator | OrcPub
 

Ostatnio edytowane przez fujiyamama : 16-08-2017 o 16:02.
fujiyamama jest offline