Po szukaniu na sieci i w paru podręcznikach poddaję się.
Ktoś da cynk gdzie jest to opisane tak jak pisa corax? Który podręcznik, najlepiej też strona?
Cytat:
efekty trwają jedynie turę po spaleniu punktu krwi wilkołaczej i dają bonusy w zależności od poziomu pure blood. Ponadto, efekty się nie kumulują.
|
@
Eleishar
Ja tam o oWoD, nowego to na oczy nie widziałem :P
edit:
Znajszłem
Cytat:
if the Garou possesses Pure Breed, Kindred gain the following benefits when they spend a minimum of one blood point of Garou blood per turn:
1: 1 additional action.
2: 1 additional action and 1 automatic success on Strength rolls.
3: 2 additional actions and 1 automatic success on Strength rolls.
4: 2 additional actions and 2 automatic successes on Strength rolls.
5: 3 additional actions and 3 automatic successes on Strength rolls.
|
za Vampire Storytellers Handbook: Revised (s. 137)
Czyli faktycznie jak Kruk pisze, na jedną turę jak się spali 1 pkt. krwi wilka, którą ma się w sobie. Ale jedna ciekawa sprawa. Wychodzi na to, że to nie jest potencja i akceleracja
Czyli efekty łaczej krwi dodają
dodatkowe akcje i sukcesy na działaniach zw. z siłą dodatkowo względem ewentualnej potencji lub użytej celki.
Jak dla mnie bomba i przydatne dla każdego, nawet starego wampa jak łaczek ma wysokie PB.
Ale ten wyższy stopień na frenzy sprawia, ze jest problem.
Ergo: imho ten 2 punkciki mieć na wszelki wypadek nawet z takiego PB 3 dające przez 2 rundy więcej akcji i boost do siły. Brujah sobie jakoś radzą na +2ST Frenzy to mozna to wziąć na klatę.
A co do handlu czymś takim.
No cóż.
Zwykła szpitalna torebka krwi to 1 pkt. taka to 2 PK i boosty. Ja bym szarpał jak wilk zająca.