Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-06-2007, 17:54   #35
Gettor
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Skończyłem dokonywać selekcji, a oto lista osób, które przeszły:
- Thant (Delaraan)
- Vincent (Raven72)
- Ben Jukarun (Silwilin)
- Timosawern (Vireless)
- Ercekion D'Arthe (Ercekion)

Ponadto wypiszę tutaj zaklęcia znane magom, którzy będą teraz uczestniczyć w grze (te bezsensowne słowa przed opisem czaru to inkanacja):
Vincent:
- Odelat - Płonąca pięść, która uderza we wroga, po czym się rozpada (ta pięść)
- Annalir - Podpalenie przedmiotu. Można podpalić tylko przedmioty, które normalnie też by się paliły na przykład drewno
- Inastir - Pierścień ognia otaczający cel
- Kinariole'altren - przyzwanie mniejszego żywiołaka ognia. Uwaga! Ten czar wysysa energię tak długo, jak żywiołak służy rzucającemu
- Innolisan - wywołuje słabą novę ognia wokół czarującego na primień 5 metrów. Czar tworzy się na wysokości pasa.

Ben:
- Balaster - tworzy kopię samego siebie, która nie jest materialna. Nie można mieć naraz więcej niż 1 iluzji. Kontroluje się ją przez umysł.
- Ternier - hipnotyzuje cel, jeżeli jest on humanoidem. Niektóre stworzenia są na to odporne (np. elfy)
- Pintaner - tworzy cielesną iluzję istoty znajdującej się w zasięgu czarującego. Rozprasza się, gdy ktoś w otoczeniu staje się świadomy, że twór jest iluzją.
- Strenfar - usypia cel. Nie działa na niektóre istoty (np. smoki, elfy)
- Hoendren - tworzy 2 małe, czarne kółka przed oczami celu, wskutek czego ofierze wydaje się, że jest ślepa.

SESJA BĘDZIE SIĘ ODBYWAĆ W DZIALE "AUTORSKIE" I JESZCZE DZIŚ SPRÓBUJĘ ZACZĄĆ.
 
Gettor jest offline