Cytat:
Napisał Mike Czy to aluzja co do tego co go spotka jak będzie drążył temat? |
Nie, taka sobie przykładowa scenka, acz fakt, że wolałbym już nie drążyć tego tematu.
Cytat:
Napisał Kerm Dla mnie też poproszę.
Może wyjdzie z tego jakiś porządny mag |
Wyniki rzutów:
Cytat:
3d6 => 18
3d6 => 16
3d6 => 8
3d6 => 12
3d6 => 12
3d6 => 13
|
Myślę, że porządny mag nie będzie tu problemem.
Cytat:
Napisał Flamedancer Count me in. For now, at least.
Mój pomysł znasz i jest on dziwny nieco dziwny, ale raz na jakiś czas muszę któryś z nich wykorzystać. |
Kolejna dawka szczęścia:
Cytat:
3D6 => 12
3D6 => 14
3D6 => 14
3D6 => 17
3D6 => 14
3D6 => 7
|
W przypadku rzutów poniżej przeciętnych wartości odrobinę dopomogę losowi, aby gracz nie był pokrzywdzony. W AD&D 2e negatywne wartości dla atrybutów zaczynają się przeważnie od 7, a większość bonusów w okolicach 15.
Atrybuty w przystępny sposób określają wasze postacie, więc bierzcie je pod uwagę przy kreacji. Ability Check, czyli testy atrybutów wymagają wyrzucenia na k20 wartości atrybutu lub niższej, więc im wyższa wartość tym lepiej.