Powiadają, że z każdej sytuacji są co najmniej dwa wyjścia.
Powiadają również, że kiedy wrogów kupa, to nawet wielki heros ma niewielkie szanse na ocalenie własnego zadka.
Decyzja, jaką podjęła Solo, świadczyła tak o odwadze, jak i o zdecydowanym braku rozsądku.
Błysnęło ostrze miecza i stojący najbliżej wojowniczki człowiek-wąż zwalił się na posadzkę. Wokół niego rozlała się kałuża krwi.
Baylof miał mniej szczęścia - z jego ataków tylko jeden doszedł do celu, a i on nie wyrządził przeciwnikowi żadnej krzywdy.
Śmierć jednego z wężoludzi nie zniechęciła pozostałych. Ludzie-węże zasypali Solo i Baylofa gradem ostrzy i ulewą bełtów. Nie wszystkie były celne, ale te, które dotarły do celu, wystarczyły, by tak wojowniczka, jak i łotrzyk, boleśnie odczuli skuteczność tych ataków.
Wężoludzie:
tempo: 5; obrona: 6; wytrzymałość: 8(+2)
__________________________________________________ ________________________
Mechanika:
Solo
Atak: k12+1=10 (trafiony, przebicie); obrażenia: k10+k8+1+k6=3+8+1+6+2+1=21 (trup)
Baylof
Atak1: k10/k6=5/4 (pudło)
Atak2: k10/k6=1/6+3=9 (trafiony); obrażenia: k6+k6+1=3+2+1=6 (----)
Wężoludzie:
Atak1 (Solo): k10+2=6+2=8 (trafiona); obrażenia: k8+k6=6+2=8 (szok)
Atak2 (Solo): k10+2=5+2=7 (pudło);
Atak3 (Solo): k10+2=2+2=4 (pudło);
Atak4 (Baylof): k10=6 (pudło)
Kusznicy:
Atak1 (Solo): k8-1=3-1=2 (pudło);
Atak2 (Solo): k8-1=8+2-1=9 (trafiona, przebicie); obrażenia: 2k6+k6=1+3+1=5
Atak3 (Baylof): k8-1=6-1=5 (trafiony); obrażenia: 2k6=1+6+4=11 (szok)