Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-10-2017, 23:07   #123
Baird
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Magia Ognia/Lawy
Magia Ziemi/Skał
Magia Wody/Lodu
Magia Powietrza/Błyskawic
Magia Życia/Roślin i Zwierząt
Magia Śmierci/Krwi (Alternatywa Nekromancji z silnym naciskiem na rytuały)
Magia Cienia/Mroku (Tworzenie Ciemności/Zaklęcia Mroku)
Magia Telekinetyczna (Bariery i Pociski Magiczne)
Magia Runiczna/Zaklinanie Przedmiotów
Magia Demoniczna (Przyzywanie Demonów/Demoniczne Czary)
Magia Kapłańska (Przepędzania Demonów/Boskie Czary)
Magia Prymitywna/Szamańska

To z Dziedzin Magii na jakie mam pomysły. Ciężko mi się domyślić jak mają działać owe "drzewka", ale tu masz nasiona na mały sad. Pomyśle i może jakieś jeszcze wymyśle.

Co do rodzajów magii dla każdej nacji. Może warto pozwolić każdej nacji używać każdej magii. Każdy czarodziej może uczyć się innej. Wprowadził bym też podział na zakazane czary (przyzywanie demonów, ożywianie zmarłych krwią niewinnych). Ewentualnie przypisz jeden rodzaj magii do każdej nacji, a pozostałe pozostaw do nauki.
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline