Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-10-2017, 22:02   #193
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 20

Oki, termin Wam się udał ale mnie wypadła z pisania sb to mi się poobsuwało wszystko. No ale już post jest Póki co w tej turze na robienie posta do północy w pt 13.X. Wrzucone bym się ucieszył jakby było do sb 14.X rano. Tak bym jakoś w weekend po robocie miał już komplet na tapecie by sklecić swój odpis.



PD



Ogólnie:

- Za post: Grave, Czarna i Aiko po 5 PD za post.

- Za współpracę: Grave, Czarna i Aiko po 5 PD.


Indywidualnie:


- Grave 5 PD za płynną grę w akszynie.

- Czarna 5 PD za blondynkowanie z bronią, ciocią i wujkiem

- Aiko 5 PD za wzięcie na siebie cieżaru negocjacji.

- Aiko 5 PD za wytrwałą postawę w obliczu zagrożenia.



@Wszyscy



- W poprzedniej turze minęło tak z 5 min. Jet akszyn na obydwu planszach więc sprzyja to zagęszczeniu czasu. Ranek wypełzł już w pełni. Do zenitu macie z około 4 - 5 h.

- Pomodziłem na mapce w exel. Te bardzo czerwone/niebieskie oznaczenia to aktualne, te słabsze/bledsze to wcześniejsze ruchy i położenie.


Stan pojazdów:


- Motocykl "Spike" Vex; Indian Scout

awaryjność: 17+
prdk.max ok 160 km/h;
bak: 10/12.5 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 7 - 8 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.07 - 0.08 l


- Osobówka od Melody; Ford Taunus; 2.0 l

awaryjność: 11+
prdk.max ok 140 km/h;
bak: 19.7/60 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 10 - 12 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.1 - 0.12 l





@Vex i Angie




- Vex ma 8/9 R.Lek czyli jest lekko ranna. (1 R.Lek nogi)

- Angie ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa



- Ok. Test na negocjacje poszedł Vex podobnie jak poprzedni czyli wyszła mała porażka. To kulałem pod koniec zeszłej tury. Sytuacja więc balansuje na ostrzu noża gdy po opłotkach planszy dołącza Roger. Zaskakuje to wszystkich stąd test jak na Zasadzkę.

- W exel macie wynik kulania na tą Zasadzkę. Kula się na Percepcję i Czujność. Ale to zwykle jak jest to zasadzka bardziej bezpośrednia na dane postacie. Tutaj jest po sąsiedzku stąd wziąłem Percepcję i Nasłuchiwanie. Ale efekt jest ten sam. Kto zda działa swobodnie kto nie zda traci na dezorientacje i zorientowanie się co się dzieje segmenty. W efekcie w praktykologii kulania więc wychodzi, że ci co zdadzą mają do 3 seg ekstra w wyniku tej Zasadzki.

- Zazwyczaj jedna strona zasadza się na drugą więc tylko ta na którą się ktoś zasadza sprawdza czy dała się zaskoczyć czy nie. Ale tutaj właściwie zasadzał się sam Roger a cała reszta planszy jest zaskoczona mniej lub bardziej. Gdyby sytuacja przy pompie nie była tak napięta pewnie bym nie rzucał bo sprawa nie dotyczy nikogo tutaj bezpośrednio. No ale jak była na ostrzu noża to jednak poklulałem.

- Z kulania na Zasadzkę wyszło Angie 3 seg czyli cała tura, starczyło na zwykły strzał z karabinku. Vex wyszło 2 seg więc starczyło na dobycie i odbezpieczenie Beretty. Wujkowi kostki szły bardzo pechowo i miał tylko 1 seg. Starczyło mu na szybki strzał za 1 seg (mod -4 do trafienia) no ale kostki pechowe więc spudłował. Angie trafiła swoim strzałem w P2, triplet zabił go na miejscu ze sporym zapasem (3xR.Cię po trafieniu w korpus robi się 6xR.Cię, dziury dalej 3 ale obrażenia bardziej mordercze).

- Z reszty planszy P2 strzelił prawie w tym samym momencie (segmencie) co Angie więc znowu pechowo dla wujka zdołał trafić go w nogę (też pech bo 60% szans jest na trafienie w korpus a wujek ma tam pancerz jaki wytrzymałby takie trafienie i miałby najwyżej Siniaka no ale kostki...). Więc wujek oberwał w nogę 1xR.Lek. Inny Pies (P4) zdołał stzelić do Vex i ją trafił w nogę (1xR.Lek). Rononn zaczął zwiewać od ołowiu i prawie dobiegł do budynku, Angie już go nie widzi z piętra. Do walki włączyła się Melody strzelajac do Psów ale spudłowała przy szybkim strzale (1 seg z mod -4). Co więcej dwaj bandyci wzięli ją na celownik. Jeden miał pecha i wylosował zacięcie broni (na 20) drugi jednak miał małe szanse by ją trafić ale trafił a z losowania lokacji wyszła szyja czyli R.Kryt. Melody więc jest wyłączona z akcji jeśli ktoś jej udzieli pomocy medycznej w ciągu minuty - dwóch jest szansa, że przeżyje. Kulanie na P.Pomoc.


- Podsumowując stan obecny z Waszej grupki:

- Angie 9/9 (południowe I piętro)
- Vex 8/9 (1xR.Lek > noga) (plac; pompa)
- Sam 8/9 (1xR.Lek > noga) (plac; pompa)
- Rononn 9/9 (pd budynek)
- Mewa 9/9 (pd budynek)
- Melody 0/9 (zach I piętro)
- Roger 9/9 (?)

- Co do walki. Beretta Vex zadaje R.Lek przy trafieniu w kończyny i R.Cię przy trafieniu w korpus. Karabinki Angie i wujka tripletem zabijają przy każdym trafieniu. Wszystkie trafienia w głowę to R.Kryt czyli raczej pewne KIA.

- Angie to bardzo mocna postać do strzelania. Mod -4 za szybki strzał niezbyt ją rusza (no chyba, że dojdą inne). Nawet przy szybkim strzelaniu ma nadal spore szanse na trafienia. Ma ZRĘ 18 i 3 w umsie. Czyli przy strzelaniu szybkim tripletam bazowo ma mod -5. 18 - 5 daje 13 i 3 pkt do zbicia. Średnio statystycznie to trafia np. na 3-ech 14-kach.

- Vex też nie jest w ciemię bita. Nawet przy szybkim strzelaniu z mod -4 przy 15 ZRĘ trafia na 11 i ma 2 pkt do zbicia. Trafia więc bazowo do ok 11 - 12 przy 3 strzałach na turę.

- W obecnym chaosie i zagęszczeniu ołowiu kto będzie mógł z lemingów raczej będzie strzelał szybkim ogniem. Jeśli bowiem ktoś zdecyduje się na coś wolniejszego może oberwać we wcześniejszym segmencie zanim doczeka się tego w którym sam strzela.



@Jess



- Jessica ma 8/9 R.Lek czyli jest lekko ranna. (1 R.Lek ramienia)


- Jessica odjechała karawanem na ok 50 - 70 m od domu. Bryka rozpędza się o ok 10 km/h na turę. Minęło 3 tury więc bryka osiągnęła zawrotną prędkość ok 30 km/h (ok 25 m na turę).

- Gospodarz G1 strzelił raz. Strzela do całej bryki więc ma bonus do trafienia bo samochód jest o wiele większym celem niż sylwetka człowieka jaka jest bazowym celem. W każdym razem pierwszy strzał i tak nie trafił ale trafił w pojazd za drugim razem.

- Trafienia w samochód działają trochę inaczej niż w samych ludzi, zwierzeta, roboty itd. Po trafieniu rzucam monetą. Jeśli jest fart poszło w samochód ale obsada nie oberwała. Jeśli pech to jednak ktoś oberwał. Jeśli oberwał kulam w kogo ale tym razem jest tylko jedna osoba więc wiadomo kto oberwał.

- Trafienia osób w pojazdach trochę też są słabsze od trafień na solo. Dokładniej mecha uznaje, że po przejściu przez blachy itd trafienie jest o 1 rząd słabsze niż powinno. W tym wypadku ze śrutu Jess na gołym polu oberwałaby 1x R.Cię ale w samochodzie zrobiło się z tego 1x R.Lek.

- Same pojazdy też "składają się" z Rany Krytycznej tak jak i ludzie. Tyle, że tutaj R.Krytyczna składa się z 3 pasków uszkodzen: lekkiego, ciężkiego i krytycznego. A każdy pasek składa się z 5 R.Lekkich. Czyli samochody są bardziej żywotne od ludzi ale mimo wszystko jednak podatne na ataki bronią strzelecką i ogólnie "na ludzi". Obecnie karawan ma lekkie uszkodzenia (3/5). Jeśli oberwie jeszcze 3-4 razy podobnie jak dotąd uszkodzenia zrobią się cieżkie.

- Na koniec przy rogu stodoły Jess dostrzega braci i Anę. Możesz poświatotworzyć kto z nich trzyma Anę to wtedy ten drugi ma wolne ręce do walki. Od karawanu jest to ok 70 - 80 m. Karawan się od nich i domu i stodoły oddala więc Jess musiałaby zawrócić czy cóś by pod nich podjechać.

- Ale po prawdzie masz swobodę manewru więc gdzie jedziesz, skręcasz, zatrzymujesz się, strzlasz czy cóś jeszcze innego no to kwestia nadchodzącej tury.


---



@Wszyscy

- Oki wyszedł nam akszyn na obydwu planszach. I to pierwszy taki duży z wieloma elementami różnymi. Jeśli ktoś coś ma problemy z załapaniem czegoś to niech spoko pyta to pomyślimy co z tym zrobić
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline