Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-09-2017, 14:43   #191
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Oki, termin na robienie posta do północy w pt 29.IX. Wrzucone bym się ucieszył jakby było do sb 23.IX rano. Tak bym jakoś w weekend po robocie miał już komplet na tapecie by sklecić swój odpis.


PD




Ogólnie:

- Za post: Grave, Aiko i Czarna po 5 PD za post.

- Za współpracę: Grave, Aiko i Czarna po 5 PD.


Indywidualnie:


- Grave 5 PD za decyzyjność.

- Aiko i Czarna po 5 PD za ciekawy dialog na kufrze vana.

- Aiko i Czarna po 5 PD za inicjatywę przy pompie. n




Omówienie





@Wszyscy



- W poprzedniej turze minęło tak z 10 - 15 min. Ranek wypełzł już w pełni. Do zenitu macie z około 5 - 7 h.


Stan pojazdów:


- Motocykl "Spike" Vex; Indian Scout

awaryjność: 17+
prdk.max ok 160 km/h;
bak: 10/12.5 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 7 - 8 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.07 - 0.08 l


- Osobówka od Melody; Ford Taunus; 2.0 l

awaryjność: 11+
prdk.max ok 140 km/h;
bak: 19.7/60 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 10 - 12 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.1 - 0.12 l




@Jess


- Jessica ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa.


- Obydwaj bracia poszli na przełaj przez las by spróbować przekraść się jak się da. Od strony domku obserwacyjnego raczej nie będzie ich już widać chyba, żeby przy samej ścianie domu farmy się pokazali no ale wtedy już właściwie by byli na miejscu. W teorii powinno im zejść jakieś 5 - 10 min by dojść na miejsce.

- Lester użyczył swojego akumulatora więc karawan jest z grubsza na chodzie. Jess może nim podjechać pod dom czy gdzieś.



@Vex i Angie


- Vex ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa.

- Angie ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa


- Vex podeszła do Todda i jego znajomków. Wydają się być zaciekawieni/podejrzliwi.

- Wujek został w pobliżu gromadki przy drugiej "południowej" ścianie podwórza. Do pompy dzieli ich jakieś 20 - 30 m. Podwórko jest na planie lekko wydłużonego prostokąta.

- Podwórze/grunt jest zalane wodą do ok połowy łydki. Hamuje to poruszanie się biegiem o 1 m czyli zamiast biec 6 m/seg biegnie się 5 m/seg.

- Angie udało się kitranie więc Todd i reszta nie zwrócił na nią uwagi. Detale są w exel. Więc udało jej się zająć pozycję gdzieś na południowym piętrze. Ma niezły widok na pompę i większość podwórka nie widzi tego co się dzieje tuż pod ścianą w tym większości tłumu kobiet i wujka.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 26-09-2017 o 00:48. Powód: Tura 18
Pipboy79 jest offline  
Stary 29-09-2017, 21:52   #192
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 19

Oki, termin się nam udał. Więc była okazja ja też wrzuciłem wcześniej posta Póki co w tej turze na robienie posta do północy w pt 06.X. Wrzucone bym się ucieszył jakby było do sb 07.X rano. Tak bym jakoś w weekend po robocie miał już komplet na tapecie by sklecić swój odpis.


PD




Ogólnie:

- Za post: Aiko, Czarna i Grave po 5 PD za post.

- Za współpracę: Grave, Aiko i Czarna po 5 PD.


Indywidualnie:


- Aiko 10 PD za wytargowanie dostępu do wody i pozbycie się Todd'a i jego kamratów.

- Czarna 5 PD za radyjkowe przeprosiny i rozmowy.

- Grave 5 PD za pomysłowe fortele i robienie czegoś pod presją.



@Wszyscy



- W poprzedniej turze minęło tak z 10 - 15 min. Ranek wypełzł już w pełni. Do zenitu macie z około 4 - 5 h.


Stan pojazdów:


- Motocykl "Spike" Vex; Indian Scout

awaryjność: 17+
prdk.max ok 160 km/h;
bak: 10/12.5 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 7 - 8 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.07 - 0.08 l


- Osobówka od Melody; Ford Taunus; 2.0 l

awaryjność: 11+
prdk.max ok 140 km/h;
bak: 19.7/60 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 10 - 12 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.1 - 0.12 l



@Vex i Angie



- Vex ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa.

- Angie ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa



- Podwórze/grunt jest zalane wodą do ok połowy łydki. Hamuje to poruszanie się biegiem o 1 m czyli zamiast biec 6 m/seg biegnie się 5 m/seg.

- Udało się napompować ok 3/4 wody. Czyli jakieś 20/28 l zanim przybyli nowi goście.

- Na prostokąt podwórka wchodzi ok 6 - 7 Piaskowych Psów. Do tego ok 3 - 4 zostaje przy wejściu na plac tam gdzie do niedawna stała większa część grupki cywili. Ulic/samochodów z podwórka nie widać. Każdy z Psów ma jakąś broń ręczną (nóż, pałki, gazrurki, maczety, łańcuchy itd.) i jakąś broń palną (głównie pistolety i obrzyny).

- Podwdwórze to mniej więcej prostokąt o bokach ok 25x35 m. Na samym podwórzu z osłonami raczej słabo. Pierwsze rozsądne zasłony to sam budynek. Pod względem odległości modyfikatory na strzelanie dla broni krótkiej są -1 co 10 m, dla karabinków (Angie i Sam) co 30 m. To tak pod kątem walki jakby co.

- Cywile zdecydowanie nie chcą zadzierać z nowymi i wolą usunąć się jak najdalej.

- Melody czmycha od pompy jak się da najprędzej i kitra się po przeciwnej stronie budynku (po zach). Gdy robi się barziej nieprzyjemnie Mewa też czmycha w tą stronę. Przy pompie zostaje Sam i Rononn. Zostawiam Wam jak się zachowują Wasze postacie. Mają na tyle okazji by zwiać do budynku z resztą lub zostać przy pompie.



@Jess


- Jessica ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa.


- Ciężko powiedzieć czy gospodarze łyknęli ściemę Jess czy nie z silnikiem. Efekt jest taki, że stary wrócił do domu a młody został na ganku na papierosa. Więcej ludków ze swojego miejsca Jess nie widzi.

- W końcu chyba drużyna gospodarzy zorientowała się, że mają nieproszonych gości na swoim boisku i zaczął się ruch w interesie. Gdzieś na zapleczu pada kilka strzałów (ok 3-ech) z broni krótkiej. Może to być broń braci albo podobna.

- Wygląda na to, że ktoś z miejscowych chyba spuścił psy. Wszystko to jednak dzieje się na podwórzu czy gdzieś tam i z frontu budynku jest niewidoczne.

- Zdjęcie Busha z pleców/ramienia lub rewolweru z kabury to dobycie broni. Zajmuje 1 seg bo to broń poręczna (obydwie). I dodatkowo 1 seg na odbezpieczenie broni (Bush). Czyli najszybciej da się strzelać szybkim strzałem w 2-gim (rewolwer) lub 3-cim seg (Bush). Człowiek przebiega ok 6 m w ciągu 1 seg. Od rogu budynku do drzwi jest ok 10 m czyli ok 2 seg biegu.

- Między karawanem a frontem domu jest ok 20 - 30 m. Mod za odległosć do strzelania to dla rewolweru -1 za każde pełne 10 m i dla Busha -1 za każde 30 m. Czyli na tą odległosć jest mod ok -1/-2 dla rewolweru i 0/-1 dla Busha. Tyle, że rewolwerem jest szansa strzelić o 1 seg prędzej.

- Coś niejasne to pytać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 09-10-2017, 22:02   #193
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 20

Oki, termin Wam się udał ale mnie wypadła z pisania sb to mi się poobsuwało wszystko. No ale już post jest Póki co w tej turze na robienie posta do północy w pt 13.X. Wrzucone bym się ucieszył jakby było do sb 14.X rano. Tak bym jakoś w weekend po robocie miał już komplet na tapecie by sklecić swój odpis.



PD



Ogólnie:

- Za post: Grave, Czarna i Aiko po 5 PD za post.

- Za współpracę: Grave, Czarna i Aiko po 5 PD.


Indywidualnie:


- Grave 5 PD za płynną grę w akszynie.

- Czarna 5 PD za blondynkowanie z bronią, ciocią i wujkiem

- Aiko 5 PD za wzięcie na siebie cieżaru negocjacji.

- Aiko 5 PD za wytrwałą postawę w obliczu zagrożenia.



@Wszyscy



- W poprzedniej turze minęło tak z 5 min. Jet akszyn na obydwu planszach więc sprzyja to zagęszczeniu czasu. Ranek wypełzł już w pełni. Do zenitu macie z około 4 - 5 h.

- Pomodziłem na mapce w exel. Te bardzo czerwone/niebieskie oznaczenia to aktualne, te słabsze/bledsze to wcześniejsze ruchy i położenie.


Stan pojazdów:


- Motocykl "Spike" Vex; Indian Scout

awaryjność: 17+
prdk.max ok 160 km/h;
bak: 10/12.5 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 7 - 8 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.07 - 0.08 l


- Osobówka od Melody; Ford Taunus; 2.0 l

awaryjność: 11+
prdk.max ok 140 km/h;
bak: 19.7/60 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 10 - 12 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.1 - 0.12 l





@Vex i Angie




- Vex ma 8/9 R.Lek czyli jest lekko ranna. (1 R.Lek nogi)

- Angie ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa



- Ok. Test na negocjacje poszedł Vex podobnie jak poprzedni czyli wyszła mała porażka. To kulałem pod koniec zeszłej tury. Sytuacja więc balansuje na ostrzu noża gdy po opłotkach planszy dołącza Roger. Zaskakuje to wszystkich stąd test jak na Zasadzkę.

- W exel macie wynik kulania na tą Zasadzkę. Kula się na Percepcję i Czujność. Ale to zwykle jak jest to zasadzka bardziej bezpośrednia na dane postacie. Tutaj jest po sąsiedzku stąd wziąłem Percepcję i Nasłuchiwanie. Ale efekt jest ten sam. Kto zda działa swobodnie kto nie zda traci na dezorientacje i zorientowanie się co się dzieje segmenty. W efekcie w praktykologii kulania więc wychodzi, że ci co zdadzą mają do 3 seg ekstra w wyniku tej Zasadzki.

- Zazwyczaj jedna strona zasadza się na drugą więc tylko ta na którą się ktoś zasadza sprawdza czy dała się zaskoczyć czy nie. Ale tutaj właściwie zasadzał się sam Roger a cała reszta planszy jest zaskoczona mniej lub bardziej. Gdyby sytuacja przy pompie nie była tak napięta pewnie bym nie rzucał bo sprawa nie dotyczy nikogo tutaj bezpośrednio. No ale jak była na ostrzu noża to jednak poklulałem.

- Z kulania na Zasadzkę wyszło Angie 3 seg czyli cała tura, starczyło na zwykły strzał z karabinku. Vex wyszło 2 seg więc starczyło na dobycie i odbezpieczenie Beretty. Wujkowi kostki szły bardzo pechowo i miał tylko 1 seg. Starczyło mu na szybki strzał za 1 seg (mod -4 do trafienia) no ale kostki pechowe więc spudłował. Angie trafiła swoim strzałem w P2, triplet zabił go na miejscu ze sporym zapasem (3xR.Cię po trafieniu w korpus robi się 6xR.Cię, dziury dalej 3 ale obrażenia bardziej mordercze).

- Z reszty planszy P2 strzelił prawie w tym samym momencie (segmencie) co Angie więc znowu pechowo dla wujka zdołał trafić go w nogę (też pech bo 60% szans jest na trafienie w korpus a wujek ma tam pancerz jaki wytrzymałby takie trafienie i miałby najwyżej Siniaka no ale kostki...). Więc wujek oberwał w nogę 1xR.Lek. Inny Pies (P4) zdołał stzelić do Vex i ją trafił w nogę (1xR.Lek). Rononn zaczął zwiewać od ołowiu i prawie dobiegł do budynku, Angie już go nie widzi z piętra. Do walki włączyła się Melody strzelajac do Psów ale spudłowała przy szybkim strzale (1 seg z mod -4). Co więcej dwaj bandyci wzięli ją na celownik. Jeden miał pecha i wylosował zacięcie broni (na 20) drugi jednak miał małe szanse by ją trafić ale trafił a z losowania lokacji wyszła szyja czyli R.Kryt. Melody więc jest wyłączona z akcji jeśli ktoś jej udzieli pomocy medycznej w ciągu minuty - dwóch jest szansa, że przeżyje. Kulanie na P.Pomoc.


- Podsumowując stan obecny z Waszej grupki:

- Angie 9/9 (południowe I piętro)
- Vex 8/9 (1xR.Lek > noga) (plac; pompa)
- Sam 8/9 (1xR.Lek > noga) (plac; pompa)
- Rononn 9/9 (pd budynek)
- Mewa 9/9 (pd budynek)
- Melody 0/9 (zach I piętro)
- Roger 9/9 (?)

- Co do walki. Beretta Vex zadaje R.Lek przy trafieniu w kończyny i R.Cię przy trafieniu w korpus. Karabinki Angie i wujka tripletem zabijają przy każdym trafieniu. Wszystkie trafienia w głowę to R.Kryt czyli raczej pewne KIA.

- Angie to bardzo mocna postać do strzelania. Mod -4 za szybki strzał niezbyt ją rusza (no chyba, że dojdą inne). Nawet przy szybkim strzelaniu ma nadal spore szanse na trafienia. Ma ZRĘ 18 i 3 w umsie. Czyli przy strzelaniu szybkim tripletam bazowo ma mod -5. 18 - 5 daje 13 i 3 pkt do zbicia. Średnio statystycznie to trafia np. na 3-ech 14-kach.

- Vex też nie jest w ciemię bita. Nawet przy szybkim strzelaniu z mod -4 przy 15 ZRĘ trafia na 11 i ma 2 pkt do zbicia. Trafia więc bazowo do ok 11 - 12 przy 3 strzałach na turę.

- W obecnym chaosie i zagęszczeniu ołowiu kto będzie mógł z lemingów raczej będzie strzelał szybkim ogniem. Jeśli bowiem ktoś zdecyduje się na coś wolniejszego może oberwać we wcześniejszym segmencie zanim doczeka się tego w którym sam strzela.



@Jess



- Jessica ma 8/9 R.Lek czyli jest lekko ranna. (1 R.Lek ramienia)


- Jessica odjechała karawanem na ok 50 - 70 m od domu. Bryka rozpędza się o ok 10 km/h na turę. Minęło 3 tury więc bryka osiągnęła zawrotną prędkość ok 30 km/h (ok 25 m na turę).

- Gospodarz G1 strzelił raz. Strzela do całej bryki więc ma bonus do trafienia bo samochód jest o wiele większym celem niż sylwetka człowieka jaka jest bazowym celem. W każdym razem pierwszy strzał i tak nie trafił ale trafił w pojazd za drugim razem.

- Trafienia w samochód działają trochę inaczej niż w samych ludzi, zwierzeta, roboty itd. Po trafieniu rzucam monetą. Jeśli jest fart poszło w samochód ale obsada nie oberwała. Jeśli pech to jednak ktoś oberwał. Jeśli oberwał kulam w kogo ale tym razem jest tylko jedna osoba więc wiadomo kto oberwał.

- Trafienia osób w pojazdach trochę też są słabsze od trafień na solo. Dokładniej mecha uznaje, że po przejściu przez blachy itd trafienie jest o 1 rząd słabsze niż powinno. W tym wypadku ze śrutu Jess na gołym polu oberwałaby 1x R.Cię ale w samochodzie zrobiło się z tego 1x R.Lek.

- Same pojazdy też "składają się" z Rany Krytycznej tak jak i ludzie. Tyle, że tutaj R.Krytyczna składa się z 3 pasków uszkodzen: lekkiego, ciężkiego i krytycznego. A każdy pasek składa się z 5 R.Lekkich. Czyli samochody są bardziej żywotne od ludzi ale mimo wszystko jednak podatne na ataki bronią strzelecką i ogólnie "na ludzi". Obecnie karawan ma lekkie uszkodzenia (3/5). Jeśli oberwie jeszcze 3-4 razy podobnie jak dotąd uszkodzenia zrobią się cieżkie.

- Na koniec przy rogu stodoły Jess dostrzega braci i Anę. Możesz poświatotworzyć kto z nich trzyma Anę to wtedy ten drugi ma wolne ręce do walki. Od karawanu jest to ok 70 - 80 m. Karawan się od nich i domu i stodoły oddala więc Jess musiałaby zawrócić czy cóś by pod nich podjechać.

- Ale po prawdzie masz swobodę manewru więc gdzie jedziesz, skręcasz, zatrzymujesz się, strzlasz czy cóś jeszcze innego no to kwestia nadchodzącej tury.


---



@Wszyscy

- Oki wyszedł nam akszyn na obydwu planszach. I to pierwszy taki duży z wieloma elementami różnymi. Jeśli ktoś coś ma problemy z załapaniem czegoś to niech spoko pyta to pomyślimy co z tym zrobić
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 15-10-2017, 07:19   #194
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Oki, nie wiem czy zdąże z komentami przed arbait ale post już jest Póki co w tej turze na robienie posta do północy w pt 20.X. Wrzucone bym się ucieszył jakby było do sb 14.X rano. Tak bym jakoś w weekend po robocie miał już komplet na tapecie by sklecić swój odpis.



PD



Ogólnie:

- Za post: Czarna, Aiko i Grave po 5 PD za post.

- Za współpracę: Grave, Czarna i Aiko po 5 PD.


Indywidualnie:

- Czarna, Aiko i Grave macie po 20 PD za płynne przejście przez akszyn bez rozwlekania, marudzenia i awantur. Nie było takie hop siup na 2-3 lufy i bardzo ładnie Wam poszło

- Czarna, Aiko i Grave macie po 5 PD za dbanie o te swoje lemingi no zupełnie jakby to jakieś bliskie lemingi były czy cóś. Nawet pog ogniem i ołowiem Angie i Vex o wujka a Jess o swoich braci. Dlatego możecie podnieść więzi z KP o 1. Vex jak nie ma więzi z wujkiem z mechy ma ją od teraz na 3.




Omówienie



@Wszyscy



- W poprzedniej turze minęło tak z 5 min. Jet akszyn na obydwu planszach więc sprzyja to zagęszczeniu czasu. Ranek wypełzł już w pełni. Do zenitu macie z około 4 - 5 h.

- Pomodziłem na mapce w exel. Że się trochę tych znaczków zaczęło robić dopisałem T 10 czy T8 oznaczający pozycję danej osoby w danej Turze. Zaznaczałem tylko najświeższe i 3 do tyłu.

- Postanowiłem po trafieniu jakie otrzymała Melody zmienić zasady na trafienia w głowę i szyję (na 19 i 20 przy lokacjach). W tej chwili każde trafienie w głowie z czegokolwiek oznacza 100% śmierć. I żadnego save raczej na to nie ma. Więc jeśli od teraz wyjdzie jakieś trafienie w głowę jest jeszcze rzut monetą. Jeśli wyjdzie właściwa połowa na 1 - 10 na k20 to Rana jest taka jak przy trafieniu w korpus. No jeśli niewłaściwa no to R.Krytyczna czyli dla celu wielkości/wytrzymałości ludzi zgon. W ten sposób jest szansa, że nawet z dość słabej broni można zabić jednym strzałem w głowę ale też jest szansa, że przeżyje się przypadkowe trafienie. Co innego jeśli ktoś świadomie celuje w głowę wówczas przy trafieniu wychodzi R.Kryt.



Stan pojazdów:


- Motocykl "Spike" Vex; Indian Scout

awaryjność: 17+
prdk.max ok 160 km/h;
bak: 10/12.5 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 7 - 8 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.07 - 0.08 l


- Osobówka od Melody; Ford Taunus; 2.0 l

awaryjność: 11+
prdk.max ok 140 km/h;
bak: 19.7/60 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 10 - 12 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.1 - 0.12 l





@Vex i Angie





- Vex ma 7/9 R.Lek czyli jest lekko ranna. (1 R.Lek nogi; 1 R.Lek ramienia); mod -3/-6.

- Angie ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa. (S.Lek, korpus); mod 0/-3.



- Podsumowując stan obecny z Waszej grupki:

- Angie 9/9 (północne I piętro)
- Vex 7/9 (1xR.Lek > noga; 1xR.Lek > ramię) (wsch piętro; przy Melody)
- Sam 7/9 (1xR.Lek > noga; 1xR.Lek > ramię) (północne I piętro)
- Rononn 9/9 (?)
- Mewa 9/9 (?)
- Melody 0/9 (wsch I piętro)
- Roger 8/9 (ulica; autobus)

- Walka wygląda na zakończoną. Wszystkie Psy nie żyją. Minęło 7 Tur walki + 1 z zasad Zasadzki czyli ok pół minuty w świecie gry. Z powodu dużego stężenia ołowiu jaką mają szturmówki (Angie i wujek) sprawa skończyła się tak szbko.

- Nie wiem czy te zapiski z mechy walki w exel są jasne. Chciałbym aby było Ale no nie będę ganiał z bejzbolem czy klasówek robił z tego ale jak coś niejasne to mówicie śmiało

- Większość walki była na otwartym terenie placu gdzie o osłony było słabo. Stąd ołów nie miał większych trudności z trafianiem w cel. Zasadniczą różnicę widać było przy pancerzach. Wujek dostał 2x a Angie 1x w korpus i mają Siniaki w tej chwili za to. Ale gdyby nie pancerz mieliby w tym miejscu Rany, przynajmniej lekkie.

- Widać też chyba było róznice między bronią cywilną a wojskową. Czyli klamkami jaką miała Vex czy Psy które raniły ale miały dość marną szansę zabić na miejscu a szturmówkami które właściwie przy każdym trafieniu likwidowały trafionego. Fajnie jest to gdy się jest po właściwej stronie lufy ale miejcie to na względzie gdy staniecie po mniej właściwej

- Melody oberwała R.Kryt więc jest w stanie agonalnym. Można ją reanimować udzielając pomocy medycznej. Jest to test jak przy uszkodzeniu tętnic czyli na Chirurgię. Jedna próba to ok 20 sekund macie 3 próby. Właściwie zaszkodzić jej już nie można bo bez udzielenia pomocy i tak umrze. PT to B.Trudny w Chirurgi.






@Jess



- Jessica ma 7/9 R.Lek czyli jest zdrowa. (2x R.Lek ramienia).




- Podsumowując stan obecny z grupki:

-Jessica 7/9 (za karawanem)
- Lester 8/9 (przy rogu stodoły)
- Simon 9/9 (w krzakach)

- Więc z kulania wyszło, że Jess oberwała raz od facetów z domka. Ale trafiła najpierwtego na rogu stodoły a potem tych w domku. Ogromny fart wyszedł w tym domku bo aż dwie "1-ki" w jednym rzucie wypadły.

- Walka trwała relatywnie krótko bo właściwie 2 ostatnie Tury mimo, że było ich prawie z tuzin. Ładnie było widać po Simonie ktory po prawdzie ledwo zdążył dobiec do krzaczorów i było po sprawie. No ale triplety z wojskowej broni zabijają właściwie nieważne gdzie trafią to przy szybkim strzelaniu naprawdę potrafi być mordercze.

- Po tych dwóch turach właściwie nie widać żadnych tubylców. Jednemu udało się doczłgać i zniknąć za drzwiami i właściwie tyle.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 15-10-2017 o 16:05.
Pipboy79 jest offline  
Stary 15-10-2017, 11:10   #195
 
Aiko's Avatar
 
Reputacja: 1 Aiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputację
Ja bym w sumie prosiła o omówienie jednej tury walki. Przyznaję, że tutaj poszło dosyć spontanicznie, ale na wypadek gdybym w przyszłości grała kimś bardziej strzelającym, chętnie bym się dowiedziała jak można to poprawić

Omówiłbyś mi jedną turę ataku vex, z tymi modyfikatorami, ewentualnie wujaszka, bo on chyba miał nawet minusy za obciążenie? ^^

Z tego co na razie zrozumiałam gdybym jeden z trzech segmentów poświęcała np na wycelowanie, mogłabym mieć mniejsze minusy, tak?

I jeszcze raz poprosiłabym o omówienie ran (wydaje mi się, że kiedyś to już było). Czego dotyczą te -3/-6 i na co mają wpływ
 
Aiko jest offline  
Stary 15-10-2017, 15:56   #196
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Ja bym w sumie prosiła o omówienie jednej tury walki.
- Oki. Fajoszko. Jak się Gracze z MG gadają to się rzadziej ze sobą strzelają czy cóś w ten deseń

- A bardziej serio no to ja tyle siedzę w tym neuro, że mnie naprawdę cinszko spojrzeć na tekst czy sesję okiem świeżaka. Dlatego no może mi się zdarzyć oczywiste oczywistości aż do wkurzenia rozmówcy albo przelecieć coś po łebkach co mnie się wydaje oczywiste a jednak takie dla rozmówcy nie jest.




Cytat:
Przyznaję, że tutaj poszło dosyć spontanicznie,
- I chyba nawet lepiej. Wyszło naturalnie. Bo w sesji też walka wybuchła dość nagle i pewnie jeden Roger nie był tym zaskoczony

- No a po prawdzie przyznam, że miałem tendencję na dążenie do walki choćby właśnie z powodu takich szkoleniowych to raz by było tak więcej niż dwa - trzy strzały i koniec.



Cytat:
ale na wypadek gdybym w przyszłości grała kimś bardziej strzelającym, chętnie bym się dowiedziała jak można to poprawić
- Szpoko. Pierwsze i najważniejsze to rozmawiaj z MG przed, podczas i po każdej walce bo każdy prowadzi trochę inne neuro. I coś co ja tutaj prowadzę gdzie indziej może wyglądać trochę, całkiem inaczej lub w ogóle nie wystepować. No a dalej to lecimy w detale



Cytat:
Omówiłbyś mi jedną turę ataku vex, z tymi modyfikatorami, ewentualnie wujaszka, bo on chyba miał nawet minusy za obciążenie? ^^
- No pewnie

@Obciążenie

- Obciążenie to taki mój klasyczny czit Właściwie to jest to rzecz wzięta w 100% z podstawki podręcznika. Jest o tym na str. 208 w podstawce, w drugiej kolumnie pt. Przeciążenie. Mówi ono, że każdy może dźwigać tyle ile ma połowę BUD a potem -1 za każdą krotność. Czyli jak np. Vex ma BUD 10 to jak dźwiga do 5 kg to nie ma kar. Od 5 - 10 kg to ma -1. Od 10 - 15 kg to -2 do ZRĘ czyli np. do trafienia. Jak więc widać dość łatwo przeciążyć postać jeśli plecak z zestawem startowym waży ok 15 kg a sprzet co każdy kupuje postaci następne 5 - 15 kg.

- Tutaj uprościłem sobie sprawę (czyli byłem leniwy ) i uznałem, że macie wyjście "na lekko". Vex miała pancerz (ok 3 kg) i klamkę (ok 1 kg) czyli byla na granicy przeciążenia więc nie miała kar za przeciążenie. Angie i wujek też mają po pancerzu (ok 4 kg) i po szturmówce (ok 4 - 5 kg) plus reszta szpeja w stylu magów itd. Więc są bardziej przeciążeni a przy BUD 13 - 14 już łapią się na spowalniajace modyfikatory. Wujek czy Angie pewnie nie mieliby kar za przeciążenie jeśli byliby np. w pancerzu ale z bronią krótką tylko albo ze szturmówką ale bez pancerza. No i bez plecaków i innych takich.

- Czit zaś polega na tym, że w zdecydowanej większości sesji neuro w jakie grałem nie gra się na przeciążenie Dlatego często jest taki zaskok jak ktoś obyty w neuro przychodzi i styka się z tym "home rule"



Cytat:
Z tego co na razie zrozumiałam gdybym jeden z trzech segmentów poświęcała np na wycelowanie, mogłabym mieć mniejsze minusy, tak?
- Tak. Są trzy rodzaje szybkosci prowadzenia ognia. Można strzelać szybko. Wówczas ma się mod -4 do trafienia ale można strzelić nawet 3x na 1 Turę co daje nam rzut 3k20. Można strzelić zwyczajnie czyli za 3 seg. Wówczas kula sie 1k20 na 1 Turę. Strzał wówczas dzieje się w tym 3-cim seg.

- No i można oddać strzał mierzony. Wówczas da się celować tyle segmentów maksymalnie ile ma sie pkt. w umsie używanej broni. Te seg dolicza się do tego standardowego strzału. Czyli np. Vex ma klamki na 2 więc może mierzyć dodatkowo przez 2 seg. Czyli razem z tymi 3 podstawowymi daje 1 strzał za 5 seg. To daje bonus +2 do ZRĘ. Właściwie można mierzyć i dłużej niż tutaj te 2 dodatkowe seg no ale to już nie daje dodatkowych bonusów.

- Ze strzałem mierzonym podczas walki jest dość ciężko. Im na bliższy dystans tym ciężej. No bo jak powiedzmy da się strzelić w 5-tym seg no to druga strona zdąży standardowym ogniem strzelić już raz w 3-cim seg albo jak szybkim to 5x co daje 5 kostek przeciw 1 choć z bonusem +2 do trafienia. Ale strzał mierzony ładnie sprawdza się przy zaczynaniu walki zwłaszcza zasadzkach. Wtedy warto się pocelować. Tak naprawdę wówczas taki strzał zajmuje te 5 czy ileś segmentów ale, że walki i segmentów właściwie jeszcze nie ma to de facto ten strzał inicjuje walkę i segmenty i liczy się go jako 1-szy. Więc realnie jest za 1 seg jak szybki strzał ale z bonusem jak za mierzony. No wtedy jednak zaczyna się walka i zasadzka i zamieszanie i chaos i dalej to już ciężkie do przewidzenia.

- Tutaj trzeba pamiętać, że poza szybkim strzelaniem gdzie strzela się co 1 seg w tym standardowym i mierzonym strzał zawsze pada w tym ostatnim seg. Czyli w standardowym w 3-cim a mierzonym z tego vexowego przykładu w 5-tym. Ważne jeśli coś się stanie przed tymi segmentami strzału np. ktos dobiegnie do zwarcia, coś go przewróci i przerwie mierzenie albo zginie.

- No i podobnym terminem jaki często miesza ludziom to tryb prowadzenia ognia. Czyli automatyka broni. Są trzy pdostawowe: ogień pojedynczy, seria (triplety) i ogień ciągły. Ważne o tyle, że te dwa detale są samoistne i można je mieszać. Można strzelać z pistoletu ogniem pojedynczym i szybko za 1 seg i standardowo za 3 seg i mierzonym za te powiedzmy 5 seg. Podobnie szturmówką można w tym samym tempie wywalać tripety.

- Moją homerule tutaj jest to, że ogień pojedynczy nie ma modów do trafienia. Tripletem już trochę rzuca przy wystrzale więc ma -1. Dlatego i Angie i Jess i wujek jak strzelali tripletami w kolumnie "Inne" mieli ten mod -1 a Vex jak strzelała z klamki pojedynczym to nie. A Ogień ciągły to mod -3 ale rzadko ktoś ma i broń i ammo by pruć ognień ciągłym (z takiej szturmówki jak mają dziewczyny czy wujek ogień ciągły osusza 30-nab mag w 3 seg.).

- Te dwie rzeczy zawsze dobrze jest mi podać. Za ile segmentów ktoś chce strzelać i jakim trybem ognia (czyba, że jak pompki czy klamki mają jeden to wtedy filozofii nie ma ). W oryginale te dwie rzeczy się zlewają w jedna jak tam pisze o długich i krótkich seriach za te 1, 2 lub 3 segmenty. No ale "Ołów" to ładnie uealastycznił dlatego wolę tą wersję.

- Ciężko powiedzieć który ogień czy tryb jest lepszy ot, tak, po prostu każdą sytuację trzeba patrzeć indywidualnie.




Cytat:
I jeszcze raz poprosiłabym o omówienie ran (wydaje mi się, że kiedyś to już było). Czego dotyczą te -3/-6 i na co mają wpływ
- No to te -3/-6 to kary za Rany. Czyli za ból po tym jak ktoś oberwie. W przeciwieństwie do podstawki kary za Rany się nie sumują. Czyli jak masz 1, 3 albo 5 R.Lekkich to i tak masz albo -3 jak zdaz test na ból (CHA + Bóloodporność) albo -6 jak oblejesz. Ale za każdą kolejną Ranę oprócz pierwszej PT testu rośnie o 1. Czyli za 2 R.Lek to już test Prob, za 3 R.Lek to Trud, za 5 R.Lek to B.Trud. Czyli szanse na porażkę rosną. Ale czy się zda czy nie kary są takie same czy za jedna czy za kilka Ran.

- Ale liczy się zawsze najcięższa Rana. Czyli jeśli ktoś np. miałby 1 R.Cię i 3 R.Lek to gdy kary za R.Cię to -6/-9 a za lekkie -3/-6 to sprawdza się R.Ciężką.

- Kary za Rany mają wpływ właściwie na wszystkie testy. Ja na świeżo gdy ktoś oberwie biorę zawsze te mniejsze kary tak jakby wszscy zdali z automatu. Potem, po walce, bierze się te większe kary czyli przy R.Lek te -6 tak jakby wszyscy oblali testy. Po prostu system uznaje (podręczniki), że po walce adrenalina schodzi i zaczyna ludźmi telepać i z całą mocą odczuwać efekty ran. Gdy zaś nadchodzi kolejna walka i postać nadal jest ranna zdaje się test Bóloodporności.

- Test na Rany można zmodyfikować czy pozbyć się np. biorąc painkillery.


---



- Mam nadzieję, że coś to wyjaśniło Jakby co to pytać śmiało
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 15-10-2017, 21:31   #197
 
Aiko's Avatar
 
Reputacja: 1 Aiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputację
Już rozumiem, a teraz nawet odrobinę więcej ^^
 
Aiko jest offline  
Stary 16-10-2017, 22:57   #198
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Już rozumiem, a teraz nawet odrobinę więcej ^^
- Bardzo mnie to cieszy Jakby co to pytajcie


@Wszyscy

- W sumie mi umkło wcześniej. Ale Rany krwawią wszystkie nie tylko te Krytyczne. Każda Rana Lekka krwawi 1 Draśnięcie na 1 min a każda Ciężka 2 Draśnięcia na 1 minutę czyli 1 co 30 sekund.

- Ważne, że krwawi każda Rana a nie ogólnie. Więc jeśli np. teraz Vex, Jess czy wujek mają po 2 R.Lekkie to każda z nich krwawi. Po 1 minucie od zadania mają już po 2 Draśnięcia mniej. Póki nie przekroczy krwawienie 3 Draśnięć czyli 1 R.Lekkiej można uznać, że jest zbyt słabe by dało o sobie znać. Ale jak przekroczy no to odpisuje się daną Ranę Lekką tak samo jakby ktoś oberwał ją w walce. Ważne zwłaszcza jak komuś zostało mało "HP" w stylu 1/9 bo wówczas upływ krwi potrafi go wykończyć.

- Krwawienie ustaje po 3 min czyli bez opatrzenia od razu R.Lek zadaje kolejną R.Lek a R.Cię zadaje 2 R.Lek.

- Obecnie od postrzałów minęło ok pół minuty.

- Krwawienie można zatamować najlepiej bandażami, gazami itd. ale jak nie ma to czymkolwiek. Rzuca się co prawda na Pierwszą Pomoc jak poszło ale nawet oblany test tamuje krwawienie. Dlatego warto się ratować jakkolwiek. Jak ktoś zapcha Ranę brudną szmatą też mu to pomoże zatamować krwawienie no ale pewnie przy sprawdzaniu zakażenia ran rano da to o sobie znak. Generalnie w "Ołowiu" ta medycyna polowa i konsekwencje Ran są dość mocno zaakcentowane więc medyk polowy jest bardzo przydatny w drużynie albo okolicy
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 22-10-2017, 22:51   #199
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 22

No to post jest Póki co w tej turze na robienie posta do północy w pt 27.X. Wrzucone bym się ucieszył jakby było do sb 28.X rano. Tak bym jakoś w weekend po robocie miał już komplet na tapecie by sklecić swój odpis.



PD




Ogólnie:

- Za post: Czarna, Aiko i Grave po 5 PD za post.

- Za współpracę: Czarna, Aiko i Grave po 5 PD.


Indywidualnie:


- Czarna 5 PD za ciekawe rozmówki blond - kostuszkowe

- Czarna 5 PD za opowiadanie o marzeniach swojej postaci. Rzadkość w sesjach Aż dziwne, ze jakaś postać ma jakieś marzenia

- Aiko 5 PD za śmiałość, pomysłowość i decyzyjność w działaniu przy reanimacji Melody. No nie wyszło ale niewiele brakowało.

- Aiko 5 PD za ciekawe opisanie doła po nieudanej reanimacji.

- Grave 5 PD za pracę i działanie na rzecz swojego zespołu.




Omówienie




@Wszyscy


- Oki jest po akszynie można nieco rozluźnić tempo. W tej turze minęło ok pół godziny. Ranek wypełzł już w pełni. Do zenitu macie z około 4 - 5 h.




Stan pojazdów:


- Motocykl "Spike" Vex; Indian Scout

awaryjność: 17+
prdk.max ok 160 km/h;
bak: 10/12.5 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 7 - 8 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.07 - 0.08 l


- Osobówka od Melody; Ford Taunus; 2.0 l

awaryjność: 11+
prdk.max ok 140 km/h;
bak: 19.7/60 l (benzyna)
spalanie na 100 km: 10 - 12 l/100 km
koszt benzyny na 1 km: ok 0.1 - 0.12 l


- Wszyscy pobandażowaliście siebie i swoje lemingi więc ok, nie macie dodatkowych Ran za wykrwawienie. A na zakażenie Ran to się rzuca co rano czyli chwilowo na prawie dobę macie z tym spokój.



@Vex i Angie



- Vex ma 7/9 R.Lek czyli jest lekko ranna. (1 R.Lek nogi; 1 R.Lek ramienia); mod -3/-6.

- Angie ma 9/9 R.Lek czyli jest zdrowa. (S.Lek, korpus); mod 0/-3.



- Podsumowując stan obecny z Waszej grupki:

- Angie 9/9
- Vex 7/9 (1xR.Lek > noga; 1xR.Lek > ramię)
- Sam 7/9 (1xR.Lek > noga; 1xR.Lek > ramię)
- Roger 8/9


- Macie trzy części. Pierwsze dwie to tak pi x oko tuż po walce każda z Was ma swoją scenkę. I trzecia wspólna "po wszystkim" czyli jakieś te pół godziny później po bandazowaniu, przeszukaniu ciał itd.

- U Angie, Roger podjął temat dalekich krain podczas odrąbywania głów

- U Vex jest operacja bliźniaczego bandażowania ręki i nogi. Łącznie macie 4 R.Lek czyli poszły na to 4 gazy albo 1 bandaż i 1 gaza.

- We wspólnej części macie scenkę podziału łupów. Skracając lista wygląda tak:

- Beretta 92 9 Para x1
- Makarov .380 ACP x2
- Colt Mustang .380 ACP x2
- Rewolwer M 1910 .380 ACP x5
- obrzyn x1
- krótka pompka (4 nab) x1 (zacięta)
- nóż zwykły x12
- broń jednoręczna samorobki x12 (maczety, pałki, pręty zbrojeniowe etc.)
- nab. .380 ACP x51
- nab. 9 Para x21
- nab. 12 gr.śr x12
- szlugi x55

- Podane spluwy są w tej liście sztucznie puste (bez ammo) a podane ammo to takie zbiorcze z wszystkich spluw jakby je wyjąć i wysypać na jedną kupkę.

- Angie wystrzeliła 21 nab 5.56 NATO. Więc z luźnych 150 -21 = 129 szt i ma z powrotem pełny mag w karabinku.

- Vex wystrzeliła 4 nab 9 Para. Więc z luźnych 35 -4 = 31 szt i ma z powrotem pełny mag w Berettcie.

- Co do szpeja to jest to taki podstawowy głównie broń, ammo i fajki. Jak coś jeszcze by chodziło Wam po głowie no to dajcie znać to się pomyśli.

- Na koniec jest takie tam filozofowanie pt. "Co dalej?". Pi x oko jesteście w takiej sytuacji właśnie. Wolałbym by to nie lemingi podejmowały tego typu decyzje




@Jess



- Jessica ma 7/9 R.Lek czyli jest zdrowa. (2x R.Lek ramienia).


- Podsumowując stan obecny z grupki:

-Jessica 7/9 (2xR.Lek ramienia)
- Lester 8/9 (1xR.Lek ramienia)
- Simon 9/9
- Ana 9/9


- Spakowaliście się i wybyliście nie niepokojeni z tamtej osady.

- Lester zdecydował wracać na północ po Browna.

- Przy rozdrożu była zagwostka którędy jechać nikt nie kojarzył okolicy z nocy. Więc poszedł test na Kierunkoznastwo. Jess i Lester mieli po małej porażce a Simon średni sukces. Dlatego zostało Wam zdać się na niego. W exel są rzuty jakby co.

- Podczas strzelaniny Jess wystrzeliła 1 nab. .357 Magnum więc z luźnych 200 - 1 = 199 szt. zostało i znów ma pełny bębenek.

- Podczas strzelaniny Jess wystrzeliła 18 nab. 5.56 NATO więc z luźnych 120 - 18 = 102 szt. zostało i znów ma pełny mag.

- Podczas drogi Ana albo jest cicha albo śpi. No ale po prawdzie to jedziecie z pół godziny góra więc niezbyt długo.

- Na koniec budynki jakie widać przy drodze są zalane. Lesterowi nie udaje się przejechać przez polną drogę obok i samochód utyka. Raczej trzeba wykombinować jak go wygrzebać.

- Właściwie przydałby mi się jakiś samochód jakim się wozicie Najlepiej marka i model ale spoko może być nawet obrazek albo jakiś opis co to ma być to może uda się znaleźć Ale łatwiej mi prowadzić/pisać/liczyć jak mam konkret przed oczami
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 25-10-2017 o 00:38. Powód: Vex wystrzeliła 4 nab a nie 1 :)
Pipboy79 jest offline  
Stary 24-10-2017, 00:20   #200
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- I witamy z powrotem po tym przykrym incydencie
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:04.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172