Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-10-2017, 16:45   #31
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Eleishar
Te 8/9 tys xp - mówisz tutaj o punktach doświadczenia które mając być "domyśnie wydane", względem postaci Dark Heresy w których zawiera się choćby Unnatural Strenght i Unnatural Tougheness jakie mają astartes, tak?
To co jest rozpisane w rasie.

I masz wątpliwości czy wybierając AA np Plague Marine ma się te rasowe bonusy (jak te unnatural characteristics które ma astartes)? Jeśli tak to oczywiście. To co masz z rasy to masz z rasy i niezależnie od archetypu.

Chyba, że...
Cytat:
postać startowa to 8/9k PD, czyli talenty, umiejki itd
w tym miejscu jest błąd... postać w BC, na początku, wybiera rasę, archetyp i zostaje jej 1000 (lub 500 gdy jest astartes) expa do wydania na jej kaprysy. Nie 8, czy 9 000. Te 8 czy 9 tys to xp naiwnie używany by porównać postać z postacią z Dark Heresy. Tak by można było oszacować, że postać z DH mająca 8/9tys xpa będzie równie silna jak ta z Black Crusade na samym początku.

Generalnie... już po wybraniu archetypu masz do wydania na cokolwiek 8/9,5 tys xp'a, bądź 4,4/4,9 tys xp'a jeśli wybrałeś zaawansowany archetyp.

Cytat:
Arvelus: możesz dać przykład dla dłubanio-craftowania przedmiotów na etapie tworzenia postaci? Wszelakie talenty typu Ancient Warrior od razu uwzględniać w ekwipunku?
Ancient Warrior się liczy. Excessive Wealth nie (wtedy nie wybranie tego talentu byłoby czystym błędem). Specjalna zdolność Forsakena się liczy (gwoli ścisłości... po przejrzeniu internetów stwierdzam, że "Availability of Rare or lower" oznacza wszystko w przedziale Ubiquitous do Rare... zawsze możecie potem korzystać z handlu aby to potraktować jako walutę).

Nie przychodzą mi teraz o głowy inne rzeczy które wpływają na test akwizycji.

Craftowanie przedmiotów na etapie tworzenia postaci jak najbadziej jest możliwe.
Macie wtedy modyfikator +10, który pozwala wam brać przedmioty poziom rzadsze (aż do E.Rare), bądź poziom lepszej jakości, ale wymaga to ich złożenia testem tech usea.

Np. bym chciał sobie wziąć dobrej jakości generator pola energetycznego (ten o Protection Rating 80).
W sumie miałnby modyfikator -40. Jedna sztuka (co daje +10 do testu) więc -30 i właśnie jest w częściach do osobistego złożenia. Suma: -20. Dostępne, bo pozwalam wam na takie jedno cacko.
Git. Masz części do pola energetycznego.
Ale teraz musisz je złożyć. I to to normalnym testem tech-use'a z karą -40.
Porażka oznacza utratę części komponentów.
Myślę, że dostanie nowych w swoje ręce będzie wiązało się ze standardowym testem akwizycji z karą -10 na każdy poziom porażki.

Mój przykład jest zrozumiały?
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 12-10-2017 o 17:03. Powód: \
Arvelus jest offline