Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-10-2017, 23:55   #42
Arvelus
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Atut Mastery pozwala bardzo łatwo to osiągnąć =p

Dobra panowie.
Mam wrażenie, że to poszło zupełnie nie w tym kierunku gdzie powinno i więcej mówimy o cyferkach i dyskutujemy o interpretacjach mechanicznych, co pewnie jeszcze odstrasza innych graczy.

Jeśli pozwolicie to chciałbym się wycofać z oświadczenia o pełnej mechanice na ważnych starciach.
Wezmę ją na siebie i osobiście postaram się aby żaden z graczy nie został w tyle za innymi dlatego, że gorzej manewruje cyferkami.

Z waszej strony będzie to czysty story-telling.
Tworzycie postaci jak wam się żywnie podoba, korzystacie ze wszystkiego co wam się pod rękę nawinie, tworzyć najplugawsze munchkinowe kombosy i wam się nie wpieprzam i niczego nie wetuję, a jedynie zastrzegam sobie prawo do swobodnej interpretacji mechaniki, przy czym deklaruję, że jak zrobicie sobie wykoksany legacy force sword z zaklętym w nim krwiopijcą to odczujecie, że ta broń może góry ścinać u podstaw.

Czy takie rozwiązanie wam pasuje?
Prosiłbym o w miarę szybką odpowiedź, bo wtedy umieszczę tę deklarację w poście rekrutacyjnym, aby nie odstraszać już potencjalnych graczy 4 stronami dyskusji o cyferkach =p
 
Arvelus jest offline